Leveringstermijnen nieuwe racefietsen
-
- Forum-lid
- Contact
31 jan. Bestelt, 15 juli geleverd....na vele malen uitstel, heb ik niet eerder 'durven' posten dan het moment waarop ik mijn Cube Agree C:62 in ontvangst mocht nemen.
Inderdaad, geduld is een schone zaak en het kan altijd erger;)
Inderdaad, geduld is een schone zaak en het kan altijd erger;)
Laatst gewijzigd door tetelacourse op 17 jul 2022 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
haarspeldbochten zijn mijn specialiteit...nu die stukken en ervoor en daarna nog
Hoe het kan lopen; mijn afgelopen 3 fietsen => maximaal 1 week levertijd. ATB en gravelbike uit voorraad, racer op zaterdag besteld, midden in de week bij de dealer voor uitpakken en afstellen en zaterdag opgehaald. En dat is pas 4 jaar geleden.
Misschien keert het tij, ooit. Vorige week was ik toevallig bij Rijwielpaleis Zeist, daar stond de winkel behoorlijk vol. Ook heel wat aantrekkelijke (voor mij) racers in de juiste maat en afmontage in de rekken.
Misschien keert het tij, ooit. Vorige week was ik toevallig bij Rijwielpaleis Zeist, daar stond de winkel behoorlijk vol. Ook heel wat aantrekkelijke (voor mij) racers in de juiste maat en afmontage in de rekken.
Dogma F
Kleine update op dit verhaal;
Of nou ja update, de situatie is ongewijzigd.
Heb een losse litening frame welke custom is gespoten, maar nog steeds ééntje nodig van Cube zelf voor de onderdelen (maat maakt niet uit).
Heb een beetje het idee dat er een worst voor je neus gehouden wordt, en krijgen ho maar.
Fiets besteld juni/juli "21 (zo lang geleden weet het niet eens precies meer) en stonden op leveren februari 22, maar van alle 4 de modellen heeft mijn FM één maat van één model gekregen en that's it.
Ik hoop toch echt dat rond de kerst er überhaupt één litening met Dura ace 12 speed geleverd is aangezien ik voor seizoen"23 de overstap maak naar elite en mijn huidige fiets niet elite waardig is.
Begin me nu toch zwaar af te vragen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt.
Een DA 12 speed fiets voor die prijs was echt een goede deal, maar als ze niks kunnen leveren.
Gespoten frame en wielen staan al klaar dus annuleren is op dit punt een moeilijk verhaal.
Stevens Arcalis blauw Ult12s
Stevens Arcalis rood Ult12s
Cube LiteningC:68X DA12s wrecked
Orbea Alma
Stevens Arcalis rood Ult12s
Cube LiteningC:68X DA12s wrecked
Orbea Alma
- thestudent
- Forum-lid HC
Kijk bij hopans of ze ultegra di2 kunnen leveren. Dura ace zal nog langer duren, genoeg profteams die nog deels zonder zitten.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!