Gpx file corrupt / GarminFail
Vandaag een prachtige rit gemaakt vanuit Rijswijk naar Haarzuilens.
Druk de rit thuis af op mijn Garmin (1030) en het blijkt dat de terugweg geregistreerd is als een lange streep. Zie bijlage.
In strava zijn wel alle segmenten die ik op de terugweg gereden heb te zien. Dus die zijn wel geregistreerd. Ook het aantal kilometers klopt met wat het toestel aangaf.
Iemand een idee hoe dit komt en hoe het te fixen is?
Druk de rit thuis af op mijn Garmin (1030) en het blijkt dat de terugweg geregistreerd is als een lange streep. Zie bijlage.
In strava zijn wel alle segmenten die ik op de terugweg gereden heb te zien. Dus die zijn wel geregistreerd. Ook het aantal kilometers klopt met wat het toestel aangaf.
Iemand een idee hoe dit komt en hoe het te fixen is?
Kijk eens op www.javawa.nl , daar staat een converter die een bestand "goed" kan maken.
@0475: in GC ziet het er hetzelfde uit. Zojuist de .fit file opnieuw in GC gezet. Geen verschil helaas.
@Janjan: heb inderdaad gepauzeerd tijdens de stop, maar weer gestart bij hervatting van de rit. Garmin heeft ook de hele terugweg aangestaan en de juiste gegevens getoond.
@Janjan: heb inderdaad gepauzeerd tijdens de stop, maar weer gestart bij hervatting van de rit. Garmin heeft ook de hele terugweg aangestaan en de juiste gegevens getoond.
De gpx al eens rechtstreeks van de Edge gehaald en in Basecamp geopend?
Ik denk dat ergens 1 verkeerde locatie in de gpx staat, die even eruit wippen in Basecamp en dan klopt het.
Wat mij betreft mag je de gpx hier linken, zijn meerdere mensen hier met veel ervaring met Garmin en gpx files.
Ik denk dat ergens 1 verkeerde locatie in de gpx staat, die even eruit wippen in Basecamp en dan klopt het.
Wat mij betreft mag je de gpx hier linken, zijn meerdere mensen hier met veel ervaring met Garmin en gpx files.
Dogma F
Ik zie de bestanden niet staan

Methode van 0475 zou toch moeten werken, kun je nogmaals proberen? Misschien in een nieuwe post in ditzelfde topic?
If all else fails, WeTransfer linkje plaatsen.
Dogma F