Mathieu van der Poel
Ik hoop het ook. Toch echt een fantastische renner.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik denk mij te herinneren dat hij de ronde van Lombardije nog op de planning heeft staan, Pro cycling stats bevestigt dat ook.
Cyclocross sprak hij van een 10tal crossen volledig in teken van het WK, dus vermoedelijk is het daar wachten tot de nieuwjaarsperiode.
Cyclocross sprak hij van een 10tal crossen volledig in teken van het WK, dus vermoedelijk is het daar wachten tot de nieuwjaarsperiode.
Rijdt Bauke dit jaar in Lombardije? Dat is mijn keuze dan.
Heeft iemand het interview met die vader ook gelezen? Wat vinden jullie daarvan?
Wel een realistische kijk vind ik. Toch vind ik het vreemd dat het verhaal zoals bij de rechter vertelt nu ook van hun kant wat afgezwakt is. Toen werden ze nog beiden vastgepakt en nu maar eentje.
Bovendien lijkt het filmende meisje al te vallen voordat Mathieu zijn eigen kamer heeft verlaten. Als die val het schaaf/brandwondje heeft veroorzaakt, is dat de eigen schuld.
Al met al lijkt mij de straf wat aan de hoge kant en is het vooral zuur dat deze redelijkheid er niet meteen was. Dan had Mathieu hooguit een paar uurtjes slaap gemist om het even uit te praten.
Overigens vind ik het wel netjes dat de politie Mathieu netjes op zijn beurt heeft laten wachten en geen voorrang heeft gegeven vanwege zijn status.
En laten we wel wezen: als hij geen beroemdheid was geweest, dan hadden we in de krant gelezen: "Nederlander gearresteerd in Australië omdat hij minderjarige meisjes in zijn onderbroek achtervolgde in hun hotelkamer".
Dan had iedereen moord en brand geroepen dat hij er met slechts een boete vanaf kwam.
Bovendien lijkt het filmende meisje al te vallen voordat Mathieu zijn eigen kamer heeft verlaten. Als die val het schaaf/brandwondje heeft veroorzaakt, is dat de eigen schuld.
Al met al lijkt mij de straf wat aan de hoge kant en is het vooral zuur dat deze redelijkheid er niet meteen was. Dan had Mathieu hooguit een paar uurtjes slaap gemist om het even uit te praten.
Overigens vind ik het wel netjes dat de politie Mathieu netjes op zijn beurt heeft laten wachten en geen voorrang heeft gegeven vanwege zijn status.
En laten we wel wezen: als hij geen beroemdheid was geweest, dan hadden we in de krant gelezen: "Nederlander gearresteerd in Australië omdat hij minderjarige meisjes in zijn onderbroek achtervolgde in hun hotelkamer".
Dan had iedereen moord en brand geroepen dat hij er met slechts een boete vanaf kwam.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
De vraag is dan of die zaak zo tot op het bot uitgespit zou worden (lees: dat filmpje zou niet zijn weg vinden naar allerhande kanalen, dat het nu wel heeft kunnen doen, alsook een interview met de vader in kwestie ons zou bereikt hebben)?
De ene keer lees ik "in bijzijn van de ouders" en later"de vader heeft het pas 's morgens vernomen" en dan nog ergens " dat de vader niet aanwezig was en de moeder met een vriendin op stap was". Een hele soap dus.Ernie C. schreef: ↑28 sep 2022 11:53 Wel een realistische kijk vind ik. Toch vind ik het vreemd dat het verhaal zoals bij de rechter vertelt nu ook van hun kant wat afgezwakt is. Toen werden ze nog beiden vastgepakt en nu maar eentje.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Ik zou kiezen of voor het Itaiaanse drieluik en de RVL met het risico dat hij in de RVL faalt en dus weer een ontgoocheling oploopt of het drieluik binche-chimay-binche, parijs-bourges en parijs-tours waarvan de wedstrijden hem perfect zouden moeten liggen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.