Dat dus.... Ik heb toen ik 17 was al een Fiat 500 uit 1966 geimporteerd uit Italie. Ik had toen nog niet eens een rijbewijs. Helemaal gestript, opgeknapt en weer opgebouwd. Dat was toen mijn jongensdroom. Nu zit ik er soms met een schuin oog naar te kijken maar als je kijkt wat een mooie 500 kost..... Maar het blijft trekken moet ik zeggen. Jongensdroom nog steeds dus. In mijn geval een kleine Het restauratieverslag in foto's ligt op zolder. Af en toe even zwijmelen.Ernie C. schreef: ↑12 nov 2022 09:19 Ik heb er weleens over nagedacht om een leuke old- of youngtimer te kopen maar nu ik het geld er voor vrij zou kunnen maken, vind ik de de prijzen in verhouding te hoog liggen voor de tijd die ik er aan/in kan besteden of het ligt te dicht in de buurt bij mijn eigen auto die gewoon oud is i.p.v. een oldtimer
De Fiat rijdt trouwens nog steeds volgens de RDW: DM-00-74 is het kenteken. In februari op kenteken gezet. En toen moest ik net naar de RDW toen er sneeuw en pekel op de weg lag..... Niet de beste vrienden van een Fiat.