Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
-
- Forum-lid HC
Dat teveel gereedschap herken ik wel als voormalig meubelmaker. Op het werk een set en thuis een set, betekent nu thuis twee sets hout gereedschap.
Overigens ook nog veel dubbele fiets gereedschappen.
- borgmonster
- Forum-lid
En oude fietsgereedschappen, zoals kransafnemers voor Maillard pignons en zo.
Heb laatst nog bundels spaken weggegooid.
Heb laatst nog bundels spaken weggegooid.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Nieuwe lagers voor de motor van de wasmachine. Die aan de niet-aandrijfzijde is helemaal gaar, met als resultaat een hoop lawaai. En als we dan toch bezig zijn, eens kijken of de poelie los komt zodat ik het andere lager ook kan vervangen.
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Nieuwe wasmachine van SAMSUNG via Coolblue, volgende dag al geleverd, in de aanbieding en ook nog eens optie voorcashback van SAMSUNG.
O ja, en er zit Wifi op, appje op de telefoon om eea in de gaten te houden en zelf programma's te bedenken.
Volgens de Consumentenbond de op 1 na hoogste score (7.4 terwijl de 'BESTE' een score van 7.5 had)
O ja, en er zit Wifi op, appje op de telefoon om eea in de gaten te houden en zelf programma's te bedenken.
Volgens de Consumentenbond de op 1 na hoogste score (7.4 terwijl de 'BESTE' een score van 7.5 had)
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik werd midden in de nacht wakker toen onze nieuwe vaatwasser een alert gaf op mijn telefoon dat het programme klaar was...... :/
Less is bore
Als je variabele stroomprijzen hebt kun je 'm koppelen aan Home Assistent en gaat ie draaien wanneer de stroomprijs minimaal is (afgelopen nacht meerdere uren gratis stroom dankzij de harde wind).
Variabele stroomprijzen zijn leuk om je electrische auto op te laden, maar voor veel zaken gebruik je toch gewoon op geijkte momenten stroom en dat zijn piekmomenten. Koken (inductie) ga je niet midden in de nacht doen. Lampen aan en laptop ook niet. Koelkast en TV ook niet echt te beinvloeden. Vaatwasser en wasmachine kun je beetje mee spelen maar uiteindelijk wil je die ook niet dagen in afwachting van goedkope stroom laten staan. Maar goed, misschien zit ik helemaal mis.