Gewoon er af knippen/snijden en de nieuwe pompkop aan het slangetje monteren ( is voorzien van een slangwartel).
Compressor
Dit ding werkt bij mij dus ook niet. Zal eens even kijken naar de oplossing hierboven.xenius schreef: ↑18 dec 2022 14:24 Gisteren mezelf ook een compressor aangeschaft. Nu heb ik wel een probleempje. De inflator die ik dacht die wel zou werken op presta ventielen met mijn adaptertje maar dat gaat blijkbaar niet, of toch niet goed... Er gaat teveel lucht verloren. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Moet ik een ander adaptertje kopen?
Dit zat in een setje dat ik nog had liggen waar ook een pinnetje inzat om een bal op te pompen.
IMG_20221218_134159.jpgIMG_20221218_134124.jpg
-
- Forum-lid HC
Ik doe gewoon een verloop in de autoventiel kop.
Wel handig als ik mijn autobanden ook nog kan oppompen.
Voor de fiets is het alleen om te "ploppen"
Hier hetzelfde. Werkt prima.wasbeer2006 schreef: ↑10 mar 2023 08:24 Ik doe gewoon een verloop in de autoventiel kop.
Ik heb zo'n sks kopje gekocht en dat erop vast gemaakt werkt prima!NuitKor schreef: ↑09 mar 2023 09:25Dit ding werkt bij mij dus ook niet. Zal eens even kijken naar de oplossing hierboven.xenius schreef: ↑18 dec 2022 14:24 Gisteren mezelf ook een compressor aangeschaft. Nu heb ik wel een probleempje. De inflator die ik dacht die wel zou werken op presta ventielen met mijn adaptertje maar dat gaat blijkbaar niet, of toch niet goed... Er gaat teveel lucht verloren. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Moet ik een ander adaptertje kopen?
Dit zat in een setje dat ik nog had liggen waar ook een pinnetje inzat om een bal op te pompen.
IMG_20221218_134159.jpgIMG_20221218_134124.jpg