Het grote domme vragen topic
Husqvarna's zijn eigenlijk KTM's, dus een gewone MTB moet ook wel lukken.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je hebt gelijk, ik had het fout, de FE450 is een enduromotor.
Je zou het echter ook als volgt kunnen bekijken, er wordt een Chinese fiets tegen een Europese motorfiets vergeleken.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Met je vinger voelen aan het lager terwijl je 'm draait. Indien versleten loopt het 'korrelig'.
Een wat oudere ketting en cassette kunnen ook herrie gaan maken.
Trapas-lagers kan natuurlijk ook, geluid kan wel eens doorklinken.
Blijft het geluid wanneer je de benen stilhoudt? Het enige dat dan draait zijn de wielen.
Trapas-lagers kan natuurlijk ook, geluid kan wel eens doorklinken.
Blijft het geluid wanneer je de benen stilhoudt? Het enige dat dan draait zijn de wielen.
Ik heb tegenwoordig een matte lak op mijn fiets. Hoe maak ik dit het beste schoon? Ik zie allemaal van die fancy schoonmaakmiddelen te koop (cyclon, mucoff etc), maar is zoiets nou echt nodig? Of volstaat een bakje lauw water met wat dreft oid?
En ik zag ook Cyclon bike protector (wax om op je fiets te spuiten) ter bescherming. Werkt dat een beetje? Iemand hier ervaring mee?
En ik zag ook Cyclon bike protector (wax om op je fiets te spuiten) ter bescherming. Werkt dat een beetje? Iemand hier ervaring mee?
Je geeft zelf al jouw antwoord, n.l. een bakje lauw water met Dreft.chris80 schreef: ↑10 mei 2023 18:45 Ik heb tegenwoordig een matte lak op mijn fiets. Hoe maak ik dit het beste schoon? Ik zie allemaal van die fancy schoonmaakmiddelen te koop (cyclon, mucoff etc), maar is zoiets nou echt nodig? Of volstaat een bakje lauw water met wat dreft oid?

Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Autoshampoo met wax is wat ik ervoor gebruik.chris80 schreef: ↑10 mei 2023 18:45 Ik heb tegenwoordig een matte lak op mijn fiets. Hoe maak ik dit het beste schoon? Ik zie allemaal van die fancy schoonmaakmiddelen te koop (cyclon, mucoff etc), maar is zoiets nou echt nodig? Of volstaat een bakje lauw water met wat dreft oid?
Die cycling bike protector doe ik er soms ook op, met doekje aanbrengen of spuiten en remmen beschermen. Cyclon laat mat ook mat, zonder cheapo kermis glans.
Spul heeft goede water afstotende werking.
Peatys protect and shine werkt ook prima op matte lak.
Dogma F