Giant
Zal afhangen van de breedte van de velgen dus. Mogelijk dat als je er brede velgen inzet dat 40mm te krap wordt? Standaard worden er vaak smalle velgen gemonteerd. Al heb ik geen idee wat er standaard in deze Giant zit.
Ride bikes, not tanks!
Goedemiddag,
Mijn man heeft een aantal jaar geleden een Giant race fiets over gekocht maar hij heeft hem eigenlijk nooit gebruikt. Daarom willen we hem door verkopen. Mijn man heeft echter geen idee wat voor model het is. Weet iemand hoe ik kan achterhalen wat voor model het is? Onder het frame denk ik het framenummer gevonden te hebben maar daar kom ik online niet heel veel verder mee. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Mijn man heeft een aantal jaar geleden een Giant race fiets over gekocht maar hij heeft hem eigenlijk nooit gebruikt. Daarom willen we hem door verkopen. Mijn man heeft echter geen idee wat voor model het is. Weet iemand hoe ik kan achterhalen wat voor model het is? Onder het frame denk ik het framenummer gevonden te hebben maar daar kom ik online niet heel veel verder mee. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het staat er echt gewoon op hoor.
Het is een Giant TCR uit mogelijk 2003.

https://www.bicyclebluebook.com/value-g ... ition=GOOD

Laatst gewijzigd door Lcsmet op 16 jul 2023 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Zo'n TCR 2023 is echt wel een mooi frame. Zou echt wel een optie als volgende fiets zijn. Maar ik zie op de site overal nog stuurtjes met kabels. Is er geen enkele TCR op de markt met draadloze cockpit?
KTM Revelator Alto Exonic
KTM Scarp Master
KTM Scarp Master