Die is zeker niet heel handig (maar volgens mij is geen enkel geïntegreerd stuur dat) maar bepaald niet nieuw (zit al ruim 2,5 jaar op een Aeroad) en als je dat echt relevant vind/vond dan was onderzoek vooraf wellicht verstandig geweest. Ik vind het (by far) het mooiste stuur op de markt met een slimme oplossing voor (vlieg)vervoer (uit ervaring kan ik vertellen dat dat uitstekend werkt). Als het goed is hoeft de gebruiker niet vaak de hele constructie los te halen. Tenzij men regelmatig in de regen rijdt en nooit onderhoud (invetten dus) pleegt aan de balhoofdlagers. Dan moeten die waarschijnlijk regelmatig vervangen worden....die kwaliteit vind & vond ik vrij matig en wordt ook regelmatig op fora te berde gebracht. Even iets vervangen bij dit stuur is trouwens echt geen rocketscience (ik heb het inmiddels regelmatig gedaan) maar je zult wel even moeten nadenken hoe & wat en voldoende tijd nemen (een Park Tool Interne kabeltrekset is aan te raden ).daniel1975 schreef: ↑30 jun 2023 14:59 Die stuur constructie staat los van hun verkoopstrategie: die is gewoon enorm onhandig. Had ook prima met een gangbare constructie gekund. Voor mij echt Dé tegenvaller van mijn Ultimate. Verder wist ik dat de standaard maten mij zouden passen, dus ik was safe. Maar even iets vervangen is echt rocket science bij dit stuur.
Canyon
Laatst gewijzigd door tomtom op 03 jul 2023 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
- daniel1975
- Forum-lid HC
Toen de Ultimate online kwam (in tijden van grote schaarste) heb ik niet bepaald naar het stuur gekeken.
Als ik dat wel had gedaan had ik hem waarschijnlijk niet gekocht.
Sowiso is het zeer vreemd dat je nergens een goede weergave hebt hoe de kabels lopen (lijkt ook iets in de schuine onderbuis tezitten tegen rammelen), dat maakt het er niet meer aantrekkelijk op.
Als ik dat wel had gedaan had ik hem waarschijnlijk niet gekocht.
Sowiso is het zeer vreemd dat je nergens een goede weergave hebt hoe de kabels lopen (lijkt ook iets in de schuine onderbuis tezitten tegen rammelen), dat maakt het er niet meer aantrekkelijk op.
Less is bore
Gisteravond de Aeroad met Rival Etap in de kleur pale green kunnen bestellen.
Ik kwam zojuist onderstaande aanbieding tegen, mocht iemand een canyon willen kopen komende periode mogelijk interessant. Bij het bestellen van koffie krijg je een 5% kortingscode voor de aanschaf van een fiets.
Ik hoop dat de klantenservice mijn code alsnog wil verwerken zodra ik de koffie binnen heb.
https://magistralecyclingcoffee.cc/coff ... yard-brew/
Ik kwam zojuist onderstaande aanbieding tegen, mocht iemand een canyon willen kopen komende periode mogelijk interessant. Bij het bestellen van koffie krijg je een 5% kortingscode voor de aanschaf van een fiets.
Ik hoop dat de klantenservice mijn code alsnog wil verwerken zodra ik de koffie binnen heb.
Dat is interessant, kan je laten weten of de klantenservice al wat heeft laten weten?R0y. schreef: ↑12 jul 2023 21:39 Gisteravond de Aeroad met Rival Etap in de kleur pale green kunnen bestellen.
Heb de koffie nog niet binnen (PostNL heeft het druk). Zodra ik iets weet post ik het hier, al verwacht ik niet dat ze moeilijk gaan doen. Anders annuleer ik de fiets (is momenteel op voorraad) en bestel ik gewoon opnieuw..SandeR. schreef: ↑17 jul 2023 08:39Dat is interessant, kan je laten weten of de klantenservice al wat heeft laten weten?R0y. schreef: ↑12 jul 2023 21:39 Gisteravond de Aeroad met Rival Etap in de kleur pale green kunnen bestellen.
- Desertstorm
- Forum-lid
"The code cannot be applied retroactively"..
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
Sinds vorige week vrijdag in bezit, vroeger dan verwacht, Grizl CF SLX Ekar. Enkele aanpassingen doorgevoerd. Langere stuurpen en vorkbuis ingekort (na uitgebreide testrit), ook wat afstellingen doorgevoerd aan de zadelstand. Eerste indruk is positief, heb ook wel wat moeten zoeken naar de juiste bandendruk, zo'n 2 bar lijkt me wel te bevallen als compromis voor de verschillende ondergronden. Ekar 13sp groepje schakelt feilloos en de kleine stappen bij de zwaardere versnellingen zijn een verademing tegenover m'n MTB (1x12). Het is zo'n 12 jaar geleden dat ik de overstap gemaakt heb van Campagnolo naar SRAM en Shimano. Wel weer wat wennen met de schakelknop aan de binnenkant van de remgreep. Maar dat komt wel goed.
-
- Forum-lid
Gave fiets inderdaad. Ziet er racy uit. Kleur zou ik zelf niet voor kiezen, maar ziet er in real life top uit.
Gelukt! Via de chat moest ik een foto van de koffie uploaden waarbij de kortingscode zichtbaar was. Kreeg daarna direct via de email een bevestiging dat de bestelling is gewijzigd met het nieuwe totaalbedrag.SandeR. schreef: ↑17 jul 2023 08:39Dat is interessant, kan je laten weten of de klantenservice al wat heeft laten weten?R0y. schreef: ↑12 jul 2023 21:39 Gisteravond de Aeroad met Rival Etap in de kleur pale green kunnen bestellen.
Ik ben overigens wel benieuwd naar de koffie
Erg tof dat frame zo met die "vlekken".