Update 14-10-2023 Gravel/off-road forum rit.
Aanwezig:
Nijkie (René)
Daniel (1975)
thestudent
BertL
Havana
KLAASTUIN!
Neil
Ik doe een Havana'tje: mits droog. Ga er dan wel vanuit dat we in een groepje rijden en niet opsplitsen; 7 man lijkt me nog wel overzichtelijk genoeg . Vorige week reden we met 500 man op een postzegel in het Gooi en dat ging ook prima!
Nijkie (René)
Daniel (1975)
thestudent
BertL
Havana
KLAASTUIN!
Neil
Ik doe een Havana'tje: mits droog. Ga er dan wel vanuit dat we in een groepje rijden en niet opsplitsen; 7 man lijkt me nog wel overzichtelijk genoeg . Vorige week reden we met 500 man op een postzegel in het Gooi en dat ging ook prima!
Scott Addict Gravel 2022
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Ik ga definitief niet komen morgen. M'n vrouw heeft gisteren een kleine operatie gehad (niks ernstigs gelukkig), maar is daardoor ook nog steeds niet heel erg mobiel. Reistijd is al in totaal (heen en terug) 2-2.5 uur, plus nog zeker 3u fietsen en wellicht nog 30-45min tussenstop, en zo lang wil ik haar nu niet alleen laten. Spijtig genoeg, aangezien de weers vooruitzichten best redelijk zijn.
Beterschap voor je vrouw,er zal vast nog wel een volgende keer komen.derxx schreef: ↑13 okt 2023 16:50 Ik ga definitief niet komen morgen. M'n vrouw heeft gisteren een kleine operatie gehad (niks ernstigs gelukkig), maar is daardoor ook nog steeds niet heel erg mobiel. Reistijd is al in totaal (heen en terug) 2-2.5 uur, plus nog zeker 3u fietsen en wellicht nog 30-45min tussenstop, en zo lang wil ik haar nu niet alleen laten. Spijtig genoeg, aangezien de weers vooruitzichten best redelijk zijn.
p.s reken maar op 4 uurtjes fietsen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik ben er morgen wel bij.
En in totaal gaat het zeker een lange dag worden. Maar ga er zeker langer over doen dan 3uur fietsen!
Mocht het tempo te hoog liggen sluit ik wel de hekken
Aanwezig:
Nijkie (René)
Daniel (1975)
thestudent
BertL
Havana
KLAASTUIN!
Neil
Kopjethee
En in totaal gaat het zeker een lange dag worden. Maar ga er zeker langer over doen dan 3uur fietsen!
Mocht het tempo te hoog liggen sluit ik wel de hekken
Aanwezig:
Nijkie (René)
Daniel (1975)
thestudent
BertL
Havana
KLAASTUIN!
Neil
Kopjethee
Laatst gewijzigd door kopjethee op 13 okt 2023 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, ik hoop dat het morgen beetje koud wordt. Mijn schoenen heb ik vorig weekend ergens laten staan en kan ik niet even ophalen. Wordt dus met de warme winterschoenen fietsen
Less is bore
- thestudent
- Forum-lid HC
Het zal een stuk frisser zijn morgen schijnt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Winterschoenen met kort kort, altijd hipdaniel1975 schreef: ↑13 okt 2023 18:05 Zo, ik hoop dat het morgen beetje koud wordt. Mijn schoenen heb ik vorig weekend ergens laten staan en kan ik niet even ophalen. Wordt dus met de warme winterschoenen fietsen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Iemand moet een trendsetter zijn!
Vanavond 2x100 km in de auto om die schoenen op te halen was ook geen aantrekkelijk alternatief.
Vanavond 2x100 km in de auto om die schoenen op te halen was ook geen aantrekkelijk alternatief.
Less is bore
Altijd 2 paar hebben
Veel plezier morgen !
Veel plezier morgen !