Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- thestudent
- Forum-lid HC
Goeie die moet ik ook nog een keer hebben, vergeet het alleen altijd.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
En dan denk je dat je de juiste hebt en is er toch weer net een andere nodig. Ik denk dat ik inmiddels alle soorten en maten wel heb.thestudent schreef: ↑04 nov 2023 09:36 Goeie die moet ik ook nog een keer hebben, vergeet het alleen altijd.
Na 2 winters lang nadenken(twijfelen) toch maar gedaan (klein beetje ook van: yolo): een direct-driver trainer gekocht, kleine leap of faith en die van TrueKinetix gekocht zonet, levering morgen. In deze periode van Kwalitatief Uitermate Teleurstellend weer dan maar proberen op deze manier op peil te blijven.
Close the Gap houder voor racestuur, kan ik de Edge ook op de gravelbike gebruiken. GoPro houder eronder voor koplamp. Zit nu eindelijk fatsoenlijk in elkaar, met hide my bell. Fietsbel ook van stuurpen verwijderd, cockpit beetje netter geworden.
Dogma F
+1 hier ook een Closethegap gekocht. Was er nooit zo weg van maar de SL zit wel netjes in elkaar.
Ride bikes, not tanks!
Als je er 2 winters over hebt nagedacht, is er eigenlijk geen sprake meer van Yolo0475 schreef: ↑07 nov 2023 19:12 Na 2 winters lang nadenken(twijfelen) toch maar gedaan (klein beetje ook van: yolo): een direct-driver trainer gekocht, kleine leap of faith en die van TrueKinetix gekocht zonet, levering morgen. In deze periode van Kwalitatief Uitermate Teleurstellend weer dan maar proberen op deze manier op peil te blijven.
-
- Forum-lid
Inderdaad, dat zou voor mij een hele makkelijke keuze zijn. Buiten als het kan, binnen alleen als het niet anders kan!