Is inderdaad in de meeste gevallen oké. Maar... in de zomer tijdens occasionele wedstrijden en dikwijls heel snelle ritten met de toeristen zou ik met een 46/11 soms toch net iets tekort komen.thestudent schreef: ↑04 dec 2023 20:56 Je moet eigenlijk juist met een 46 gaan rijden ipv met een 53.
Innovatie waar we wél op zitten te wachten?
-
- Forum-lid
- Berichten: 362
- Lid geworden op: 12 jul 2017 10:26
Maar niet echt innoverend.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Berichten: 1796
- Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
- Locatie: Waddinxveen
- Contact
Helemaal niet. Ik ga voor Rohloffwasbeer2006 schreef: ↑04 dec 2023 19:10 Deels eens maar:
-Alleen de polder touristen willen een 18. In de rest van de wereld zit bijna niemand daar op te wachten;
-
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- thestudent
- Forum-lid HC
- Berichten: 5540
- Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
- Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn
Het is me wel duidelijk waarom de fietsindustrie niet innoverend is (is dat wel zo?). Op een enkeling na gaat het alleen maar over het nut van kransen.
Beetje out of the box denken. De beste innovaties beginnen met bedenken waarom het goed zou zijn, niet met bedenken waarom het niet zou kunnen.
Ik noem maar wat:
- ABS (is al een topic over hier meen ik).
- Holle ruimtes in het frame benutten, scheelt zadeltas en rommel in je achterzak.
- Met stip op nr 1 : banden die nooit lek gaan.
Beetje out of the box denken. De beste innovaties beginnen met bedenken waarom het goed zou zijn, niet met bedenken waarom het niet zou kunnen.
Ik noem maar wat:
- ABS (is al een topic over hier meen ik).
- Holle ruimtes in het frame benutten, scheelt zadeltas en rommel in je achterzak.
- Met stip op nr 1 : banden die nooit lek gaan.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
-
- Forum-lid
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: 22 dec 2022 17:36
Holle ruimtes in het frame benutten, is onlangs bij de endurance fietsen van Canyon gedaan. De kritiek op het klepje in/op de bovenhuis was niet mals.Herman_N schreef: ↑04 dec 2023 22:59 Het is me wel duidelijk waarom de fietsindustrie niet innoverend is (is dat wel zo?). Op een enkeling na gaat het alleen maar over het nut van kransen.
Beetje out of the box denken. De beste innovaties beginnen met bedenken waarom het goed zou zijn, niet met bedenken waarom het niet zou kunnen.
Ik noem maar wat:
- ABS (is al een topic over hier meen ik).
- Holle ruimtes in het frame benutten, scheelt zadeltas en rommel in je achterzak.
- Met stip op nr 1 : banden die nooit lek gaan.
Stuurbekleding die je in één keer kunt aanbrengen in plaats van een stuurlint.
Fietscomputer met ingebouwd lampje en hoorn (bel).
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40157
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Wordt idd al langer gedaan en is vooral lelijk, risico op rammelen en kwetsbaar. Zou voor mij een reden zijn om een frame niet te kopen.ColumsbusMJ schreef: ↑05 dec 2023 05:49Holle ruimtes in het frame benutten, is onlangs bij de endurance fietsen van Canyon gedaan. De kritiek op het klepje in/op de bovenhuis was niet mals.
Less is bore