Wielerseizoen 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Slimmigheid, inzicht, dingen net even makkelijker naar je hand zetten, handigheid, er slim tussendoor manoeuvreren: in die hoek moet je het zoeken.
Less is bore
Niet alleen in Amsterdam.jbams schreef: ↑12 mar 2024 18:59 Gogme is in Amsterdam een vrij gebruikelijk woord hoor .
En inderdaad iets wat Evenepoel nog mist. Dat is niet erg, Van der Poel heeft dat ook moeten leren. Beiden kleuren wel vaak de wedstrijd, juist omdat ze anders koersen en ook daarbuiten authentiek zijn. Ik vind het gewedlig.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
De west Vlaamse variant is: “ ti gin te rapn”
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Teleurstellend dat MvdP niet voor eigen succes is gegaan. Waarom voor je mindere teamgenoot inhouden terwijl je zulke goede benen lijkt te hebben.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
"lijkt"ColumsbusMJ schreef: ↑16 mar 2024 16:45 Teleurstellend dat MvdP niet voor eigen succes is gegaan. Waarom voor je mindere teamgenoot inhouden terwijl je zulke goede benen lijkt te hebben.
Mathieu van de Poel zei in het interview achteraf dat zijn benen toch niet zo goed waren.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- thestudent
- Forum-lid HC
Van der poel kon deze wedstrijd niet winnen. Het is zijn eerste wegkoers dit jaar. De flits was zwak, hij zou zelfs de sprint van Pogacar verloren hebben.
Het is een kunst om juist te schakelen. De sprint aangaan met philipsen was de meest zekere optie voor een overwinning.
Het is een kunst om juist te schakelen. De sprint aangaan met philipsen was de meest zekere optie voor een overwinning.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Ze hadden op de top van de Poggio een klein gaatje dacht ik. Samen naar de finish rijden.
- thestudent
- Forum-lid HC
En dan verliest Mat de sprint a deux.... komaan jongens. Kijk er eens rationeel naar.ColumsbusMJ schreef: ↑16 mar 2024 16:55 Ze hadden op de top van de Poggio een klein gaatje dacht ik. Samen naar de finish rijden.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Dan heb ik gemist dat Pogacar een betere sprinter is dan Van der Poel.
- thestudent
- Forum-lid HC
Volgens mij heb je gemist dat Tadej best rap is en dat het Matthieu eerste wegkoers van het jaar is. Matthieu voelt zijn benen. Tadej eindigt vandaag ook kort in deze sprint.
Het is geen zekerheid dat hij dus die sprint van Tadej wint.
Het is geen zekerheid dat hij dus die sprint van Tadej wint.