na zon 15 jaar tijd voor wat nieuws..
#askingforafriend is dit al de aanbieding of is ie lager geweest? Ik vind dus echt een van de mooiste fietsen en ook nog schappelijk qua prijs.
Hij is al veeeel lager geweest.. Mijn pa heeft hem gekocht voor iets van 2650,- oid. Was black friday actie bij Mantel. Nu weer normale prijs. Maar bij meer winkels is die (flink) in de aanbieding geweest.
Ik had hem bijna gekocht als winterfiets, gewoon omdat die zo goedkoop was .
Thanks! Geeft wat extra ruimte voor een mooie set wielen hehechris80 schreef: ↑19 mar 2024 18:58 Hij is al veeeel lager geweest.. Mijn pa heeft hem gekocht voor iets van 2650,- oid. Was black friday actie bij Mantel. Nu weer normale prijs. Maar bij meer winkels is die (flink) in de aanbieding geweest.
Die was zeker met DI2 . Met Black Friday en iets later weer. Mijn pa heeft hem toen gekocht. Ik heb het even teruggezocht, was toen 2559,-. Ik heb er zelfs nog een screenshot van gemaakt toen:
-
- Forum-lid
De Van Rysel schijnt ook echt goed te zijn.
Altijd met 105 wat mij betreft. Ultegra is echt geen 800 euro extra waard.
Echt geen geld voor zo'n fiets.
gezien de duur die je plant de fiets te gebruiken, zou ik overwegen te kijken of je het budget iets kunt verhogen.
ik zou eens kijken naar een titanium frame, wellicht uit china. Vervolgens opbouwen met 105 en een set handgespaakte wielen. Dan heb je een fiets die ook daadwerkelijk lang mooi blijft.
ik zou eens kijken naar een titanium frame, wellicht uit china. Vervolgens opbouwen met 105 en een set handgespaakte wielen. Dan heb je een fiets die ook daadwerkelijk lang mooi blijft.
Behalve Ultegra heeft de Race ook een andere wielset, en carbon stuur zo te zien. Al is de vraag of de wielset een echte upgrade is en je die 800 euro niet beter kunt besteden aan een alternatief wielset.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Carbon stuur KAN wel een verschil zijn. Die snoeiharde kachelpijp op mijn Canyon Grizl was echt niet te doen. Dan voelt een carbon gravel stuur echt wel fijner.
Maar is natuurlijk niet altijd het geval.
Maar is natuurlijk niet altijd het geval.
Less is bore