Dit verzin je toch, hoop ik.....
Commentaar op commentaar
-
- Forum-lid
Niet enkel bidden maar waarschijnlijk ook kaas maken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik hoop eigenlijk een goede trappist!
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik deel dit gevoel. Gisteren tijdens het versneld doorspoelen (is dat 'n pleonasme?) zag ik haar ook weer voorbij schieten. Ze zat diep gehurkt met het kruis bijna op het wegdek. En juist over dat wegdek moest zij haar plas doen (niet letterlijk, we houden het netjes). Want? Grind ! Ook bekend als steengruis. Haar vingers woelden door het stof en haar mond vormde woorden die ik in de gauwigheid (bij 't doorspoelen geen geluid) niet kon thuisbrengen; mijn liplees vaardigheden schieten tekort. Daarna MC Ewen, Gilbert, Contador, Voigt en nog een andere flierefluiter die de laatste kilometer tot op de straatsteen oplicht. Wat is dit? Science fiction? Nee, dan Jip, die rustig aan de bar op haar beurt wacht: na de wedstrijd.
Klein_Verzet schreef: ↑10 mei 2024 12:56Ik deel dit gevoel. Gisteren tijdens het versneld doorspoelen (is dat 'n pleonasme?) zag ik haar ook weer voorbij schieten. Ze zat diep gehurkt met het kruis bijna op het wegdek. En juist over dat wegdek moest zij haar plas doen (niet letterlijk, we houden het netjes). Want? Grind ! Ook bekend als steengruis. Haar vingers woelden door het stof en haar mond vormde woorden die ik in de gauwigheid (bij 't doorspoelen geen geluid) niet kon thuisbrengen; mijn liplees vaardigheden schieten tekort. Daarna MC Ewen, Gilbert, Contador, Voigt en nog een andere flierefluiter die de laatste kilometer tot op de straatsteen oplicht. Wat is dit? Science fiction? Nee, dan Jip, die rustig aan de bar op haar beurt wacht: na de wedstrijd.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Voor mijn gevoel heeft Eurosport van de Giro een soort van Eurovisiesongfestival gemaakt.
Een beetje jeuk krijg ik daar wel van. Soms kan jeuk leuk zijn. Deze niet.
Een beetje jeuk krijg ik daar wel van. Soms kan jeuk leuk zijn. Deze niet.
-
- Forum-lid
Ach, muziekje op en beeld aan. Is goed te doen. Geen Eurovisieliedjes overigens.
Op goede hardcore kun je misschien wel hard fietsen?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Dat geloof ik zeker