De levensduur van de lagers was bij mij oké. Het gekraak kwam van de beweeglijkheid van de lagers in het frame. Uiteindelijk opgelost door ze met Loctite, ik geloof 641, te verlijmen in het frame. wasbeer2006 hier op het forum weet er ook alles van.

Fiets Magazine nr. 4-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
De levensduur van de lagers was bij mij oké. Het gekraak kwam van de beweeglijkheid van de lagers in het frame. Uiteindelijk opgelost door ze met Loctite, ik geloof 641, te verlijmen in het frame. wasbeer2006 hier op het forum weet er ook alles van.
Jumbo is toch nog steeds een familiebedrijfNicoNB schreef: ↑16 jun 2024 13:38Deze EVO is absoluut een klassieker, ook door de herkenbare kleurstellingen.
Wat het merk betreft, 25 reacties in dit topic in het eerste half jaar van 2024, dat zegt genoeg denk ik.
Krijg een beetje een Jumbo, la Place gevoel, het was goed tot zakenmensen er zich mee gingen bemoeien en de bezieling wegnamen.
Ik doel vooral op de kruideniersmantaliteit die laPlace waarschijnlijk om zeep heeft geholpen.