NK 2024
Net aan 2 pagina's voor het NK 2024. Dat zegt genoeg. Blaak voor mij trouwens een verrassing. Groenewegen met 2 vingers in de neus. Jammer dat veel toppers bij de heren en toch lieten afweten.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid
Ik was wat aan het rondstruinen in de uitslag en mis Kelderman. Zelfs geen vermelding van DNS of DNF, terwijl hij wel op de startlijst stond. Is hij op verzoek van Zonneveld terug naar non-existentie?
-
- Forum-lid HC
Ook hier gaat het om 3 a 4 grote klassiekers, de tour en het WK (os).
Voor de rest is ook hier veel en veel minder animo voor andere wedstrijden
- Enzzo
- Forum-lid HC
Schrijf jij misschien ook artikelen voor de Sporza app Klein_Verzet?Klein_Verzet schreef: ↑24 jun 2024 13:12 Ik was wat aan het rondstruinen in de uitslag en mis Kelderman. Zelfs geen vermelding van DNS of DNF, terwijl hij wel op de startlijst stond. Is hij op verzoek van Zonneveld terug naar non-existentie?
https://sporza.be/nl/2024/06/11/de-favo ... ium=social
Gezien de poëtische schrijfstijl …
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Het parcours met je in 1e instantie liggen. Maar een jaar rondrijden in de driekleur lijkt mij in elk geval heel tof.wasbeer2006 schreef: ↑24 jun 2024 13:37Ook hier gaat het om 3 a 4 grote klassiekers, de tour en het WK (os).
Voor de rest is ook hier veel en veel minder animo voor andere wedstrijden
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid
Twee mooie winnaars hoor. Drie eigenlijk, want ook bij de Beloften.
Ik was het weekend met vrienden in Arnhem voor een rondje fietsen, slap ouwehoeren en het NK. Start en finish mooi op loopafstand van elkaar en ons tijdelijke onderkomen. Grote beeldschermen bij de aankomst en op 100 meter van de finish alles goed kunnen zien. Dylan spurtte dat vals plat wel indrukwekkend omhoog hoor!
Ik was het weekend met vrienden in Arnhem voor een rondje fietsen, slap ouwehoeren en het NK. Start en finish mooi op loopafstand van elkaar en ons tijdelijke onderkomen. Grote beeldschermen bij de aankomst en op 100 meter van de finish alles goed kunnen zien. Dylan spurtte dat vals plat wel indrukwekkend omhoog hoor!
Vanaf de bocht waar ze met hoge snelheid uitkomen tot aan de watermolen is misschien 1% omhoog dat merken ze niet eens.Mehekachtohapi schreef: ↑24 jun 2024 20:00 Twee mooie winnaars hoor. Drie eigenlijk, want ook bij de Beloften.
Had hem niet als winnaar verwacht gezien het op en afgaande rondje in Arnhem.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
En toch vond ik het indrukwekkend!
Als ik daar zelf fiets, voel ik m'n benen best wel...
Als ik daar zelf fiets, voel ik m'n benen best wel...