Tour 2024
- Enzzo
- Forum-lid HC
Denk ik ook. Wat ik dan wel heel mooi vond waren de tranen van geluk bij Wout tijdens het finish interview! Tis krek ‘ne mens
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Is hij op een of andere reden een exacte kloon van die ander VDB? Wan dan klopt het 2, anders moet je wat anders verzinnen.Ernie C. schreef: ↑29 jun 2024 22:58 Inderdaad een hoge gunfactor. Dat had VDB2 natuurlijk ook. In het begin zat hij al bij iedere prik mee, daarna leek hij niet de sterkste in de kopgroep omdat hij de punten niet kon pakken op de bergen, maar die gast ging gewoon niet kapot .
Ik had hem zelf toch ook aan Bardet gegeven om de cirkel rond te maken i.p.v. zelf de eerste te pakken.
-
- Forum-lid
Maar de ene VDB is de andere niet. Misschien kunnen we voor onze Leidse held het suffix NL gebruiken: VDBNL?
Overigens las ik net dat de leugenaar uit Texas zich ook nog steeds met de koers bemoeit: het zou "inhumaan en ongezond" zijn geweest tijdens deze eerste etappe, vanwege de hitte en het verbod op naalden. Hilarisch.
Vandaag wil ik tranen van geluk zien op de wangen van Wout. Welke Wout boeit me niet.
Overigens las ik net dat de leugenaar uit Texas zich ook nog steeds met de koers bemoeit: het zou "inhumaan en ongezond" zijn geweest tijdens deze eerste etappe, vanwege de hitte en het verbod op naalden. Hilarisch.
Vandaag wil ik tranen van geluk zien op de wangen van Wout. Welke Wout boeit me niet.
-
- Forum-lid
Nou kunnen ze die term bij de NOS ook weer schrappen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wordt dus een tweestrijd zoals het er nu naar uit ziet.
Less is bore
Term?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daar hadden ze het over de grote 4, elders de grote 6.
Less is bore