Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat is deze Emonda nog waard?

Gebruikersavatar
TKMP
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 02 aug 2013 21:03

Gebruikersavatar TKMP 02 jul 2024 21:48

gooi die nieuwe fiets de deur uit, deze heeft toch genoeg wat je nodig hebt,
11sp di2, directmount velgremmetjes, vrolijke kleur, mogelijk is het ook je maat ;)

enkel de BB ontwerp van het frame ben ik niet zo fan van,
en misschien voor de volgende eigenaar even kijken of deze crankset in aanmerking komt voor de terug roepactie, krijgt ze gelijk nieuwe 8100 met kettingbladen van je Shimanomensjes. of zie ik dat niet goed.
https://bike.shimano.com/en-EU/informat ... ogram.html

RuudRuud
Forum-lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 dec 2013 11:29

RuudRuud 03 jul 2024 03:24

TKMP schreef: 02 jul 2024 21:48 gooi die nieuwe fiets de deur uit, deze heeft toch genoeg wat je nodig hebt,
11sp di2, directmount velgremmetjes, vrolijke kleur, mogelijk is het ook je maat ;)
:mrgreen: , nee ik ben blij met de nieuwe fiets. Schroefbracket, niet te aero frame, nette kleur en ruimte voor iets bredere banden.

BB90 is zeker niet het beste bracket ooit maar dit frame is denk ik gewoon kaarsrecht. Geen gekraak en lagers blijven lang, soepel lopen.

Zadelhoogte is ~81cm.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3684
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 03 jul 2024 07:59

Ik heb momenteel een cervelo rs in maatje 58 (dus voor 190cm) te koop staan (hier op het forum en MP), met minder specs overigens en ouder, en ik had een bod van 300 van iemand die in de buurt was, waar ik te laat op reageerde. Verder nog wat mensen voor 100, 120 150 euro, en dat was het. Voor deze krijg je vast meer, maar ik denk dat het bij 700 echt wel stopt. Ik zou hem op de tacx schroeven. Ik denk dat mijn cervelo daar ook gaat eindigen. Ik had ook een scott addict te koop staan die was ik vrij snel kwijt voor 500. Maar de markt is niet best momenteel.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

RuudRuud
Forum-lid
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 dec 2013 11:29

RuudRuud 03 jul 2024 08:31

Laten we de gemiddelde waarde dus voor het gemak gelijkstellen aan een nieuwe trainer. Dan zit ik weer met die oude die via Marktplaats geloosd moet worden voor een paar honderd euro.

Hij blijft dus voor de wintermaanden. Dank voor de input! :winkthumb:

Plaats reactie