Nou, in De Marken vorig jaar waren de wegen voor het laatst onderhouden door Julius Caesar persoonlijk
Zomervakantie 2024
-
- Forum-lid HC
Het verschilt heel erg per gebied. Als het er ook vriest heb je vaak wel meer kans op slechte stukken.
Mij viel Oostenrijk vorig jaar heel erg tegen qua kwaliteit van de B wegen in karintie
Ik doe vaak wel een redelijk nieuw setje, ook omdat ik in afdalingen geen zin in lekke banden heb.
Mij viel Oostenrijk vorig jaar heel erg tegen qua kwaliteit van de B wegen in karintie
Ik doe vaak wel een redelijk nieuw setje, ook omdat ik in afdalingen geen zin in lekke banden heb.
Onze "zomer"vakantie zit er weer op. Bedoeling was in de Alpen te gaan MTB-en, maar het weer deed ons regelmatig verkassen. Een paar keer op een reisdag door een front met neerslag gereden, dus aardige planning. Zelfs een droog Bretagne!
Echte ronde van Frankrijk.
Elzas (Bergheim), Drome (Buis), Foix, Dune de Pilat, Ile de Re, Bretagne (Douarnenez, Presqu'ile de Crozon, Saint Malo), Normandie (Omaha Beach). Soms een ritje gereden, veel rondgekeken.
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaaf!
Less is bore
Daarom had ik mijn gravelfiets mee met voor De Marken gravelwielen en voor de Dolomieten mijn racefietswielen.wasbeer2006 schreef: ↑02 jul 2024 13:33 Het verschilt heel erg per gebied. Als het er ook vriest heb je vaak wel meer kans op slechte stukken.
Courir c'est mourir un peu
Supergaaf !!!!pino schreef: ↑02 jul 2024 13:53
Onze "zomer"vakantie zit er weer op. Bedoeling was in de Alpen te gaan MTB-en, maar het weer deed ons regelmatig verkassen. Een paar keer op een reisdag door een front met neerslag gereden, dus aardige planning. Zelfs een droog Bretagne!
Elzas (Bergheim), Drome (Buis), Foix, Dune de Pilat, Ile de Re, Bretagne (Douarnenez, Presqu'ile de Crozon, Saint Malo), Normandie (Omaha Beach). Soms een ritje gereden, veel rondgekeken.
6000 auto km’s ?pino schreef: ↑02 jul 2024 13:53
Moet je voor dat oversteken vanuit intra rii Maccagno een kaartje van te voren kopen of?Woefdram schreef: ↑16 mei 2024 11:49Vanuit Cannobio: rondje Ascona-Malesco-Cannobina (SS631); Val Verzasca; Valle Maggia; langs de Bavona; langs de Rovana, al die dalen zijn eigenlijk wel de moeite waard, sommige wel druk in het hoogseizoen. Vergeet ook niet om over te steken naar Maccagno en Luino, bv rondje Indemini.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Xheanortx schreef: ↑04 jul 2024 18:26Een hele mooie rit, Niet te dol qua klimmen en je rijdt eigenlijk constant langs het water:Woefdram schreef: ↑16 mei 2024 11:49Vanuit Cannobio: rondje Ascona-Malesco-Cannobina (SS631); Val Verzasca; Valle Maggia; langs de Bavona; langs de Rovana, al die dalen zijn eigenlijk wel de moeite waard, sommige wel druk in het hoogseizoen. Vergeet ook niet om over te steken naar Maccagno en Luino, bv rondje Indemini.
Iseo- Sale Maresino- Marone. Boot naar Monte Isola, zuidelijk aal de oostelijke kant van het eiland naar Peschiera en vandaar weer de boot naar Sulzano.
Helemaal langs het meer met mooie uitzichten! Wel wat tunneltjes dus lichtje mee! En kan erg druk zijn.
Over de veerdiensten weet ik de huidige stand niet, is alweer 12 jaar geleden dat ik er was.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Dag vakantiegangers, wij hebben besloten voor de eerst keer naar Denemarken af te reizen. Ik neem uiteraard mijn racefiets mee. We zitten een paar dagen in Billund , dan een paar dagen ten zuiden van Kopenhagen (1 uurtje rijden/Stroby Egede) en hierna paar dagen in Rodby vlakbij haven om met de pont over te gaan naar Noord Duitsland (Puttgarden). Heeft een van jullie fietservaring in die gebieden? Hoe zijn de wegen, hoe zijn de Denen tov fietsers? Wellicht tips / adviezen voor mooie rondjes?
Alles is welkom (fietswinkels/ goede restaurants / budgettips)
Iedereen die gaat uiteraard een veilige reis en een leuke vakantie gewenst en met uiteraard mooie fietskilometers
Alles is welkom (fietswinkels/ goede restaurants / budgettips)
Iedereen die gaat uiteraard een veilige reis en een leuke vakantie gewenst en met uiteraard mooie fietskilometers