Shimano Di2 105 fail
-
- Forum-lid
Help!
Sinds vorige maand heb ik een Merida reacto 6000 met Shimano Di2 105 op. Ik wou deze week de app e tube installeren en deze gaf steeds dezelfde melding : werk firmware bij ,nu wou ik dit doen en niks werkt nog. Kan niet meer schakelen niks meer na 5 uur opladen knippert de achterderrie nog steeds rood. Wat moet ik doen!!??
Sinds vorige maand heb ik een Merida reacto 6000 met Shimano Di2 105 op. Ik wou deze week de app e tube installeren en deze gaf steeds dezelfde melding : werk firmware bij ,nu wou ik dit doen en niks werkt nog. Kan niet meer schakelen niks meer na 5 uur opladen knippert de achterderrie nog steeds rood. Wat moet ik doen!!??
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is al 30jr het eerste antwoord bij ICT problemen
Less is bore
Is het opgelost? en hoe?Brusselman schreef: ↑11 mei 2024 23:47 Help!
-
- Forum-lid
Opgelost!!!
30 secondes kabels uit batterij getrokken en opgeladen en is opgelost. Maar aan de app ga ik me niet meer wagen
30 secondes kabels uit batterij getrokken en opgeladen en is opgelost. Maar aan de app ga ik me niet meer wagen
-
- Forum-lid
En hoe koppel je de batterij af? Ik heb het probleem dat ik mijn fiets in de wagen vervoer, als de shifter dan ergens tegenligt, trekt hij de batterij leeg. Ik wil dus ontkoppelen maar volgens FM kan dit niet.
-
- Forum-lid
Ahja ok, dat is idd geen optie, dan moet die er elke week uit.
Voorwiel er uit stuur kwart slag draaien.djatwork69 schreef: ↑11 jul 2024 15:27 En hoe koppel je de batterij af? Ik heb het probleem dat ik mijn fiets in de wagen vervoer, als de shifter dan ergens tegenligt, trekt hij de batterij leeg. Ik wil dus ontkoppelen maar volgens FM kan dit niet.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.