Na sponsoring van Movistar is het rap bergafwaarts gegaan.
Bij Agu ook bijzonder dat nog wel vol is ingezet op sponsoring van VLAB en KNWU
La Passione CC
Als ze failliet gaan en geen doorstart maken, dan is dat sponsorcontract natuurlijk ook finito.
Ik heb echt nog nooit iets van Agu gekocht. Maar moet zeggen dat de wat recentere kleding er wel mooi uitziet. Ik heb wel diverse spullen van La Passione. Het verbaast me dat zij het mogelijk niet gaan halen, in tegenstelling tot het feit dat Agu op de fles lijkt te gaan. Agu is gewoon een oubollig merk dat niet (of te laat) mee is gegaan met de tijd. Ik heb er een beetje een V&D gevoel bij.
Ik heb echt nog nooit iets van Agu gekocht. Maar moet zeggen dat de wat recentere kleding er wel mooi uitziet. Ik heb wel diverse spullen van La Passione. Het verbaast me dat zij het mogelijk niet gaan halen, in tegenstelling tot het feit dat Agu op de fles lijkt te gaan. Agu is gewoon een oubollig merk dat niet (of te laat) mee is gegaan met de tijd. Ik heb er een beetje een V&D gevoel bij.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
We gaan wat off-topic, maar ik heb een AGU-setje uit hun premium-lijn (custom).
Bibshort zit vrijwel geen rek in (gevoelsmatig), dus compressie is fors (met mijn spillepootjes). Zeem bevalt me eigenlijk verrassend goed.
Shirtje is aero, dus erg strak en begint na paar maanden licht gebruik al wat te rafelen.
Kortom, op zich goed spul, maar niet voor de premiumprijzen…
La Passione zit beter en blijft beter (IMHO).
Bibshort zit vrijwel geen rek in (gevoelsmatig), dus compressie is fors (met mijn spillepootjes). Zeem bevalt me eigenlijk verrassend goed.
Shirtje is aero, dus erg strak en begint na paar maanden licht gebruik al wat te rafelen.
Kortom, op zich goed spul, maar niet voor de premiumprijzen…
La Passione zit beter en blijft beter (IMHO).
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
Beter gezegd tijdens de sponsoring, want die samenwerking is tussentijds beëindigd (om voor mij onduidelijke redenen).
Ik heb een paar weken terug contact gehad met de CEO van La Passione. Hij erkende dat ze inderdaad op zoek zijn naar geld (niet voor het eerst), maar was wel positief over de uitkomst (wat logisch is vanuit zijn perspectief).
Zoals ik in dit topic eerder al gepost heb zijn er in het verleden al een aantal kapitalisatierondes geweest. Op Google kan je dat terug vinden.havana schreef: ↑26 aug 2024 08:28Beter gezegd tijdens de sponsoring, want die samenwerking is tussentijds beëindigd (om voor mij onduidelijke redenen).
Ik heb een paar weken terug contact gehad met de CEO van La Passione. Hij erkende dat ze inderdaad op zoek zijn naar geld (niet voor het eerst), maar was wel positief over de uitkomst (wat logisch is vanuit zijn perspectief).
Toch wel raar dat een kledingmerk dat al ongeveer 10 jaar bestaat nog steeds niet zelfstandig kan functioneren. Ofwel wilden ze zo hard groeien waarbij ze zichzelf overschat hebben.
En ondertussen blijven de kledingmerken maar als paddestoelen uit de grond schieten en the sky is the limit wat de prijzen betreft. Zoals iemand recent op Instagram zei: hoe lang is het geleden dat Rapha het topmerk was? Ondertussen zijn er talrijke andere merken met bibshorts die veel duurder zijn dan het Rapha topmodel en dat blijkt toch nog altijd te verkopen.