Liesbreuk.
-
- Forum-lid
Snel herstel gewenst, komt wel goed.
.
Bedankt voor je bericht
26/8 intake met de assistent chirurg
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Liesbreuk gehad, links en rechts. Kijkoperatie en net geplaatst. Links en rechts op hetzelfde moment. Heel snel herstel gekend. Na twee weken kon ik weer (rustig) fietsen.
~ Each cyclist has its story ~
~ Scott Addict - di2 12 speed - Roval C38 ~
~ Scott Addict - di2 12 speed - Roval C38 ~
Vandaag bij de assistent -chirurg geweest en de conclusie is een dubbele liesbreuk.
Lang verhaal kort,zolang ik geen pijnlijke klachten en beperkingen heb kan ik zo door gaan met sporten etc.
Wel klachten en beperkingen binnen 1 jaar dan afspraak maken voor opereren de zg Trepp methode.
Dus ben benieuwd hoe het gaat de komende 2 maanden heb nog wat in petto:Strade bianche Achterhoek 150km- Gooische 200- forum Gravelrit -2 wegkapitein cursussen-assisteren bij een bedrijfsevenement op de Veluwe- clubritten.
Lang verhaal kort,zolang ik geen pijnlijke klachten en beperkingen heb kan ik zo door gaan met sporten etc.
Wel klachten en beperkingen binnen 1 jaar dan afspraak maken voor opereren de zg Trepp methode.
Dus ben benieuwd hoe het gaat de komende 2 maanden heb nog wat in petto:Strade bianche Achterhoek 150km- Gooische 200- forum Gravelrit -2 wegkapitein cursussen-assisteren bij een bedrijfsevenement op de Veluwe- clubritten.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bijzonder dat je door mag/kunt sporten. Wel fijn!
Less is bore
Je gaat het vanzelf wel voelen wat wel en niet kan komt het op neer.
Staand uitstulping zichtbaar en liggend zo goed als niet zichtbaar
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Duidelijk verhaal. Maar is het de afgelopen tijd ook erger geworden of helemaal niet?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eigenlijk niet,maar gezien ik een zittend beroep heb komt er wel meer druk op maar niet hinderlijk.
Met fietsen gebruik je ook de buikspieren en dan ontlast je het weer.
Maar als je weet dat er ergens iets broeit lijkt het ook wel of je het meer voelt.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Haha,echt niet.Gewoon lekker raggen,ben benieuwd wat Bert in petto heeft voor ons.daniel1975 schreef: β27 aug 2024 10:58Dus binnenkort een gravel-ligfiets?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Bij mij 2 x TEP methode toegepast. Persoonlijk zou ik er voor kiezen om op (relatief) korte termijn te laten opereren. Nu heb je nog geen klachten, maar als je ineens met een beklemming zit (kans is overigens klein als de uitstulping makkelijk terug te duwen is), kan het veel vervelender worden.nijkie schreef: β26 aug 2024 22:00 Vandaag bij de assistent -chirurg geweest en de conclusie is een dubbele liesbreuk.
Time is (almost) on my site