Canyon
Dank.TP85 schreef: ↑30 sep 2024 19:51 Ik heb zelf rondom aankoop van mijn Aeroad deze meebesteld:
https://www.canyon.com/nl-nl/gear/acces ... 06596.html
Die heb ik ook besteld. Zal ervaring later nog wel even delen hier.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Nice.nijkie schreef: ↑02 okt 2024 19:11 New Bike Day.
Grizl maat L
Effe snel in elkaar gezet.
Kleur is Roasted Olive.
https://ibb.co/SsT5sML
Twijfel ook over een Grizl maar dan een alu. Wil er een dragertje op monteren en vind de tailfin te duur.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Je kan naar de Ortlieb Quick rack kijken. Deze kan de op de bevestigingsgaten in de achtervork bevestigd worden. Of even wachten tot voorjaar 2025, dan komt Ortlieb met de Quick rack L en XL. Deze kan je dan ook monteren op de steekas (ortlieb gaat hier steekassen voor maken). Stuk goedkoper dan de Tailfinn (+/- €170,-)ric schreef: ↑02 okt 2024 21:12Nice.nijkie schreef: ↑02 okt 2024 19:11 New Bike Day.
Grizl maat L
Effe snel in elkaar gezet.
Kleur is Roasted Olive.
https://ibb.co/SsT5sML
Twijfel ook over een Grizl maar dan een alu. Wil er een dragertje op monteren en vind de tailfin te duur.
Mijn nieuwe fiets die terug is gegaan omdat was deze afgeleverd met meerdere punten die niet goed waren heb ik na bijna 3 weken terug gekregen.
Bij het verhelpen van de problemen waarbij ze zelf nog een probleem hadden opgemerkt die ik nog niet had gezien bleek de voorvork ook nog eens defect.
Mijn nieuwe fiets is dus al uit de 30 retourtermijn voordat ik ook maar een meter heb gefietst omdat de behandeling van je serviceverzoek per mail ook 4 a 5 werkdagen duurt.
Het afleveren van de fiets bij het servicepunt verliep ook teleurstellend omdat ik exact de vier medewerkers trof die geen zin hadden in klantcontact en dit net iets te duidelijk lieten merken. Als ik een nieuwe fiets breng omdat deze niet goed is verwacht ik begrip en geen irritatie.
Bij mij ging dus alles mis wat mis kan gaan. Murphy's law was mijn deel.
Gisteren bij het ophalen heb ik rustig mijn verhaqal gedaan omdat Canyon echt meerdere verbeterpunten heeft: fiets afleveren bij de klant zoals het hoort, communicatie naar klanten (irritatie kan echt niet) en als het te lang duurt zoeken naar een oplossing voor de klant (ik had ook in een halve week geholpen kunnen zijn ipv 2,5 week).
De medewerker die ik gisteren sprak heeft mij aangehoord en voor het eerst het gevoel gegeven dat ik als klant wordt gehoord en dat dit niet het serviceniveau is dat ik mag verwachten. Zoals je in een restaurant soms een kopje koffie van de zaak krijgt als het echt misgaat in de keuken heb ik geadviseerd een volgende keer iets kleins te doen zoals bidonhouders met bidons voor de klant om het scherpe randje eraf te halen. Kost Canyon vrijwel niets maar de klant gaat met een ander gevoel de deur uit.
Tot mijn verbazing kreeg ik gistermiddag al een mail van Canyon waarin werd aangegeven dat er helaas zaken zijn misgegaan en ik een erg leuke tegemoetkoming krijg in de zin van een kortingsbedrag op accessoires. Daarmee gaat er voor mij punt achter de aflevering van de fiets en hoop ik binnenkort eindelijk te kunnen gaan genieten van het rijden op een fully.
Bij het verhelpen van de problemen waarbij ze zelf nog een probleem hadden opgemerkt die ik nog niet had gezien bleek de voorvork ook nog eens defect.
Mijn nieuwe fiets is dus al uit de 30 retourtermijn voordat ik ook maar een meter heb gefietst omdat de behandeling van je serviceverzoek per mail ook 4 a 5 werkdagen duurt.
Het afleveren van de fiets bij het servicepunt verliep ook teleurstellend omdat ik exact de vier medewerkers trof die geen zin hadden in klantcontact en dit net iets te duidelijk lieten merken. Als ik een nieuwe fiets breng omdat deze niet goed is verwacht ik begrip en geen irritatie.
Bij mij ging dus alles mis wat mis kan gaan. Murphy's law was mijn deel.
Gisteren bij het ophalen heb ik rustig mijn verhaqal gedaan omdat Canyon echt meerdere verbeterpunten heeft: fiets afleveren bij de klant zoals het hoort, communicatie naar klanten (irritatie kan echt niet) en als het te lang duurt zoeken naar een oplossing voor de klant (ik had ook in een halve week geholpen kunnen zijn ipv 2,5 week).
De medewerker die ik gisteren sprak heeft mij aangehoord en voor het eerst het gevoel gegeven dat ik als klant wordt gehoord en dat dit niet het serviceniveau is dat ik mag verwachten. Zoals je in een restaurant soms een kopje koffie van de zaak krijgt als het echt misgaat in de keuken heb ik geadviseerd een volgende keer iets kleins te doen zoals bidonhouders met bidons voor de klant om het scherpe randje eraf te halen. Kost Canyon vrijwel niets maar de klant gaat met een ander gevoel de deur uit.
Tot mijn verbazing kreeg ik gistermiddag al een mail van Canyon waarin werd aangegeven dat er helaas zaken zijn misgegaan en ik een erg leuke tegemoetkoming krijg in de zin van een kortingsbedrag op accessoires. Daarmee gaat er voor mij punt achter de aflevering van de fiets en hoop ik binnenkort eindelijk te kunnen gaan genieten van het rijden op een fully.
Ik neem aan dat ze in E'hoven piekfijn bijhouden hoeveel/hoevaak ze de misslagen van Koblenz moeten oplossen en niet nalaten dat ook te communiceren zover Koblenz daar al niet zelf om vraagt. Hun ongenoegen daarover hoeven ze natuurlijk niet met de klant te delen.
proficiat! de Grizl is nu ook in de sale. Ik weet niet of je hem ook al met korting gekocht had. Je zit nog binnen de 30dgn retour periode. Eerder is gebleken dat Canyon je dan het eventuele verschil met de huidige aanbieding terugbetaald. (tis maar een tip )nijkie schreef: ↑02 okt 2024 19:11 New Bike Day.
Grizl maat L
Effe snel in elkaar gezet.
Kleur is Roasted Olive.
https://ibb.co/SsT5sML
24-9 was de fiets al in de sale.Ivo W schreef: ↑09 okt 2024 19:29proficiat! de Grizl is nu ook in de sale. Ik weet niet of je hem ook al met korting gekocht had. Je zit nog binnen de 30dgn retour periode. Eerder is gebleken dat Canyon je dan het eventuele verschil met de huidige aanbieding terugbetaald. (tis maar een tip )nijkie schreef: ↑02 okt 2024 19:11 New Bike Day.
Grizl maat L
Effe snel in elkaar gezet.
Kleur is Roasted Olive.
https://ibb.co/SsT5sML
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40106
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Hoe bevalt ie?
Less is bore
Ter vervanging van de Topstone? Specifieke reden of gewoon toe aan wat nieuws?nijkie schreef: ↑02 okt 2024 19:11 New Bike Day.
Grizl maat L
Effe snel in elkaar gezet.
Kleur is Roasted Olive.
https://ibb.co/SsT5sML