Orbea
Merci.
Zit wel goed. Alle reviews die ik al zag over het 2024 zijn heel positief.
Nee, woensdag mailtje gestuurd maar nog geen reply.
Is nu een maandje geleden aangevraagd. 'k Zou graag wel nog eens een nazomer ritje doen op de nieuwe Orbea.
#wezienwel
Is nu een maandje geleden aangevraagd. 'k Zou graag wel nog eens een nazomer ritje doen op de nieuwe Orbea.
#wezienwel
Vraagje: weet er iemand hier wat voor lak/verf er wordt gebruikt op Orbea frame's? Ik heb een Terra, hetzelfde frame en kleur als die van Stancke bovenaan deze pagina. Als over-over-jarig model gekocht. De kleur is niet echt mijn ding, en dacht om deze over te spuiten. Als proefje een heel klein stukje gespoten met Motip removable coating. Tot mijn verbazing tast dit de laklaag al aan. De lak wordt zacht en dof. Motip geeft aan dat deze coating alleen op 2K verfsystemen gebruikt kan worden. Is de Orbea lak dan 1K?
Vorige week het Orbea Aero stuur laten monteren op mijn Orca, puur voor de looks en ook om wat meer comfort te hebben op de tops (hoop ik). Nog niet kunnen testen voorlopig. Best wel prijzig
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
M'n garantieframe is eindelijk binnen.
Zaterdag de fiets binnenbrengen al ga ik toch nog een afscheidsritje doen met de huidige Orca.
Ben benieuwd naar de nieuwe Orca.
Ben er nog steeds niet uit of ik andere framestickers neem en welke kleur ik dan neem.
Ga nog even aan de slag met hun configurator.
Zaterdag de fiets binnenbrengen al ga ik toch nog een afscheidsritje doen met de huidige Orca.
Ben benieuwd naar de nieuwe Orca.
Ben er nog steeds niet uit of ik andere framestickers neem en welke kleur ik dan neem.
Ga nog even aan de slag met hun configurator.
Nee, custom sticker setje kopen.
Frame is mat zwart met gloss logo.