Het gebruik van een smartphone o.i.d. op een fiets zouden ze moeten verbieden, dat leidt mensen af en zorgt voor gevaarlijke situaties.rikkert schreef: ↑22 okt 2019 08:18 Ik was een trouwe luisteraar van deze podcasts. Voor zover je van trouw kunt spreken na vijf afleveringen. Volgens mij kwamen ze zo ongeveer per maand. Maar de laatste is nu 2 maanden terug. Is Fiets ermee gestopt? Vond het altijd wel lekker het eerste uur van mijn ritje...
Fiets Podcast - feedback en suggesties
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Rustige wegen, 1 oortje, moet kunnen vind ik. Anders kun je ook niet meer met zn 2-en fietsen.Orlok schreef: ↑22 okt 2019 13:55Het gebruik van een smartphone o.i.d. op een fiets zouden ze moeten verbieden, dat leidt mensen af en zorgt voor gevaarlijke situaties.rikkert schreef: ↑22 okt 2019 08:18 Ik was een trouwe luisteraar van deze podcasts. Voor zover je van trouw kunt spreken na vijf afleveringen. Volgens mij kwamen ze zo ongeveer per maand. Maar de laatste is nu 2 maanden terug. Is Fiets ermee gestopt? Vond het altijd wel lekker het eerste uur van mijn ritje...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ondertussen staat de 13e Fiets podcast klaar. Een, al zeg ik het zelf , hele leuke met Gosse van der Meer over gravel en de cross.
Dit topic is wat weggezakt, maar we zijn nog steeds heel benieuwd naar wat jullie er van vinden. Commentaar en suggesties zijn altijd welkom!
De nieuwste podcast is te beluisteren via alle grote streamingdiensten als
iTunes en Spotify
Dit topic is wat weggezakt, maar we zijn nog steeds heel benieuwd naar wat jullie er van vinden. Commentaar en suggesties zijn altijd welkom!
De nieuwste podcast is te beluisteren via alle grote streamingdiensten als
iTunes en Spotify
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8687
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Ik ga er binnenkort eens naar luisteren. Wist niet van het bestaan van deze podcast maar ben enorm liefhebber van het medium. Vooral op de fiets met oortjes in
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
- Berichten: 903
- Lid geworden op: 03 jul 2011 11:53
Van mij mag er wel wat minder reclame voorkomen in de podcast. Ik snap dat jullie worden gesponsord door specialized maar om dat nu elke podcast 20x te benoemen gaat wat ver. Je kunt ook in het begin een disclaimer zetten bijvoorbeeld deze podcast is powered by specialized.
Haha, dit is een grappig toeval. Ik heb de laatste aflevering zelf ook teruggeluisterd en het viel mij ook op dat we Specialized in de podcast over mountainbike wel erg vaak noemden. Toen dacht ik nog, straks denken de luisteraars dat we gesponsord worden. Dat is niet zo, maar ik snap dat je het dacht. Goed dat je het meldt ook, met dit soort feedback kunnen we wat. Ik leg graag even uit hoe we wel werken:
De podcast gaat gewoon van het redactiebudget af. Als we een sponsor hebben, zoals we een tijdje hadden met Bye Nutrition, dan zeggen we dat er netjes bij. Net zoals we het op de website altijd benoemen als een artikel branded content is.
Het is in NL alleen wel zo dat Specialized een enorm marketingbudget heeft vergeleken met de meeste andere merken en daardoor veel kunnen organiseren. We hebben daardoor afgelopen tijd veel leuke dingen voor onze lezers met ze gedaan. Ze hebben in Arnhem een mooi pand, een grote testvloot (hebben de meeste merken nauwelijks meer), een fraaie werkplaats en een leslokaal waar ze dealers opleiden. Wij deden er voor de lezers/luisteraars bijv. een workshop demper onderhoud, iets met bikefit, introductie van de nieuwe SRAM Flight Attendant op de Epic en nog wat dingen.
Ik probeer, zeker in het magazine, de aandacht altijd zoveel mogelijk te verdelen over de diverse merken, maar het is helaas zo dat veel merken weinig budget hebben én weinig origineel zijn met het bedenken van leuke acties. Dus komen we in verhouding vaak in Arnhem terecht. Ik zal proberen me de volgende podcasts wat in te houden
Fiets magazine heeft maar een kleine redactie en een beperkt budget, maar we willen wel graag veel leuke content maken. Als het dan niet bijt én we objectief onze mening mogen blijven verkondigen, werken we graag samen met fabrikanten. Dat gaat met Specialized dus een stuk makkelijker dan met, ik noem maar wat merken, BMC, Scott, Rose of Sensa. Laatst hadden we bijvoorbeeld in samenwerking met Cervélo ook een heel leuk event in Ride Out om de 100ste editie van Procycling uit te kunnen reiken aan Robert Gesink (die columnist bij ons is). PON heeft daar het budget en de locatie voor, wij hebben een platform waarmee we aandacht voor ze kunnen regelen. Dat kun je reclame noemen, maar we proberen het vooral altijd leuk en interessant te houden voor de lezers. Uiteindelijk vroegen we 5 euro voor een kaartje. Daarvoor kregen de gelukkigen die een kaartje konden bemachtigen een leuke avond, hapje & drankje, bidon en het jaaroverzicht van Procycling. Pon/Cervélo was blij met de aandacht en wij hopen dat we er uiteindelijk wat extra magazines door kunnen verkopen of dat mensen abonnee blijven. Verder zijn dit samenwerkingen met gesloten beurs.
Meer opmerkingen, positief en negatief, over de podcast zijn altijd welkom!
De podcast gaat gewoon van het redactiebudget af. Als we een sponsor hebben, zoals we een tijdje hadden met Bye Nutrition, dan zeggen we dat er netjes bij. Net zoals we het op de website altijd benoemen als een artikel branded content is.
Het is in NL alleen wel zo dat Specialized een enorm marketingbudget heeft vergeleken met de meeste andere merken en daardoor veel kunnen organiseren. We hebben daardoor afgelopen tijd veel leuke dingen voor onze lezers met ze gedaan. Ze hebben in Arnhem een mooi pand, een grote testvloot (hebben de meeste merken nauwelijks meer), een fraaie werkplaats en een leslokaal waar ze dealers opleiden. Wij deden er voor de lezers/luisteraars bijv. een workshop demper onderhoud, iets met bikefit, introductie van de nieuwe SRAM Flight Attendant op de Epic en nog wat dingen.
Ik probeer, zeker in het magazine, de aandacht altijd zoveel mogelijk te verdelen over de diverse merken, maar het is helaas zo dat veel merken weinig budget hebben én weinig origineel zijn met het bedenken van leuke acties. Dus komen we in verhouding vaak in Arnhem terecht. Ik zal proberen me de volgende podcasts wat in te houden
Fiets magazine heeft maar een kleine redactie en een beperkt budget, maar we willen wel graag veel leuke content maken. Als het dan niet bijt én we objectief onze mening mogen blijven verkondigen, werken we graag samen met fabrikanten. Dat gaat met Specialized dus een stuk makkelijker dan met, ik noem maar wat merken, BMC, Scott, Rose of Sensa. Laatst hadden we bijvoorbeeld in samenwerking met Cervélo ook een heel leuk event in Ride Out om de 100ste editie van Procycling uit te kunnen reiken aan Robert Gesink (die columnist bij ons is). PON heeft daar het budget en de locatie voor, wij hebben een platform waarmee we aandacht voor ze kunnen regelen. Dat kun je reclame noemen, maar we proberen het vooral altijd leuk en interessant te houden voor de lezers. Uiteindelijk vroegen we 5 euro voor een kaartje. Daarvoor kregen de gelukkigen die een kaartje konden bemachtigen een leuke avond, hapje & drankje, bidon en het jaaroverzicht van Procycling. Pon/Cervélo was blij met de aandacht en wij hopen dat we er uiteindelijk wat extra magazines door kunnen verkopen of dat mensen abonnee blijven. Verder zijn dit samenwerkingen met gesloten beurs.
Meer opmerkingen, positief en negatief, over de podcast zijn altijd welkom!
-
- Forum-lid
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 09 okt 2023 19:08
Ik ben een groot liefhebber van podcasts. Vooral over wielrenner, wat mij opvalt is dat de presentator veel te veel aan het woord is, zonde van de interessante gasten. Laat de gasten vertellen en uit praten. Presentator hoeft niet alles te duiden, de luisteraars zijn niet gek.
-
- Forum-lid
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 16 jul 2024 14:54
Ik vond het geweldig dat jullie dit doen! Heerlijk om in de wagen op een lange rit zoiets te beluisteren!
Reclames krijg je bij het begin van bijna bij elke podcast wel, die negeer ik gewoon.
En tussen de regels door luisteren levert gewoon waardevolle informatie op.
Reclames krijg je bij het begin van bijna bij elke podcast wel, die negeer ik gewoon.
En tussen de regels door luisteren levert gewoon waardevolle informatie op.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1279
- Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
- Locatie: Enschede
Ik waardeer de podcasts ook. Lekker om ‘geklets’ over fietsen te horen. Heeft mij doen besluiten abonnee van Fiets te blijven.
Ik vind de podcast ook erg plezierig om te luisteren. Leuke onderwerpen, maar ook gewoon een soort van gezellig. Net of je gewoon aan de tafel erbij zit. De sfeer vind ik ook altijd erg belangrijk en die is hier, voor mij, op orde. Ga zo door!
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Ben ik wel met je eens.Routier_lub schreef: ↑25 nov 2024 21:38 Ik ben een groot liefhebber van podcasts. Vooral over wielrenner, wat mij opvalt is dat de presentator veel te veel aan het woord is, zonde van de interessante gasten. Laat de gasten vertellen en uit praten. Presentator hoeft niet alles te duiden, de luisteraars zijn niet gek.
Ik ga dat niet verder afzeiken, maar het begint met bewustwording.
Maar waar ik me altijd aan stoor:
Ja wielrenners zijn conservatief, die rijden altijd met 8 bar. Maar wij niet hoor, wij rijden 7 bar!
Ja 28 mm is echt wel het nieuwe 25 mm (echt iedereen in mijn omgeving gaat van 28 naar 32 mm).
Ja, rij tubeless moest ik laatst binnenband steken wegens lek na paar keer bijpompen. (Het is 2024, wie rijdt er nu tubeless zonder plugsysteem op zak. Niks mis met binnenbanden verder, maar als je tubeless gaat moet je het niet half doen en dan zeuren over tubeless).
Dan denk ik WTF, jullie zijn als eerste op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen maar gedragen je als een stel dino's.
In de Cycloworld podcast die ik ook regelmatig luister leven ze wel in 2024 qua techniek. Terwijl bij de "fiets podcast" van een vooraanstaand fietsblad, ik regelmatig het idee heb dat 2008 belde.
Uiteindelijk kan dat ook een bewuste keuze zijn, dat je kiest voor een ochtendkrant lezend publiek (no offence ).
Maar de V&D en Blokker bestaan ook niet meer hé.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl