Muziek - Een streling voor het oor ...
Nu net toevalligerwijs op 2doc de documentaire Searching for Sugar Man weer een keer gezien. Het verhaal over en van singer_songwriter Sixto Rodriguez. Het blijft een wonderbaarlijk verhaal.
Straks bij het klussen maar weer eens de plaat beluisteren op Spotify.
Straks bij het klussen maar weer eens de plaat beluisteren op Spotify.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kreeg vanmorgen een nieuwsitem mee dat "Do they know it's Christmastime" beledigend zou zijn en niet meer van deze tijd.
Mede vanwege de zin 'thank God it's them instead of you'. Als je als radio-dj (die werd geinterviewd) het cynisme van die zin niet meer kunt herkennen kun je beter professioneel gaan kantklossen oid.
Mede vanwege de zin 'thank God it's them instead of you'. Als je als radio-dj (die werd geinterviewd) het cynisme van die zin niet meer kunt herkennen kun je beter professioneel gaan kantklossen oid.
Less is bore
In 2014 is die regel dan ook vervangen door;
‘Well, tonight we’re reaching out and touching you’.
Al met al, in mijn ogen is die hele toestand vooral spijkers op laag water zoeken en vooral interessant proberen over te komen.
‘Well, tonight we’re reaching out and touching you’.
Al met al, in mijn ogen is die hele toestand vooral spijkers op laag water zoeken en vooral interessant proberen over te komen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, die versie is blijkbaar niet bij mij blijven plakken en wordt volgens mij ook in NL bijna niet gedraaid toch?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, nog mensen die zich in de jaarlijkse traditie van de Top2000 gaan storten?
Vind het altijd wel leuk, lijstje trip down memory lane opstellen ipv pretenderen dat er een beste nummer ooit is.
Deze week regelmatig de top1000 op Veronica aan gehad. Vandaag uit pure verveling maar weggezapt, die laatste 100 cliches hoeven van mij niet meer.
Vind het altijd wel leuk, lijstje trip down memory lane opstellen ipv pretenderen dat er een beste nummer ooit is.
Deze week regelmatig de top1000 op Veronica aan gehad. Vandaag uit pure verveling maar weggezapt, die laatste 100 cliches hoeven van mij niet meer.
Less is bore
Met die top 2000 heb ik helemaal niets maar met de aanverwante programma's wel.
De kwis, a go-go en untold stories kijk ik graag.
Zo keek ik ook graag de nacht van de popmuziek, jammer dat dat gecanceld is.
De kwis, a go-go en untold stories kijk ik graag.
Zo keek ik ook graag de nacht van de popmuziek, jammer dat dat gecanceld is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Luiter minder en minder. Ik zit met smart te wachten dat ze de regel invoeren dat platen minimaal 5 jaar oud moeten zijn. Laat die nieuwe meuk (Goldband voorop) zich eerst maar eens bewijzen op eeuwigheidswaarde. Vorig jaar de Top2000 bijvoorbeeld niet gehaald:daniel1975 schreef: ↑29 nov 2024 22:13 Zo, nog mensen die zich in de jaarlijkse traditie van de Top2000 gaan storten?
* Level 42 - Love Games
* Bob Marley - Buffalo Soldier
* Al Green - Let's Stay Together
* Eels - Novocaine For The Soul
* Sam Cooke - Wonderful World
* Jim Croche - I Got A Name
Hier de lijst van de 500 die er niet in gekomen zijn: https://radiowereld.nl/wp-content/uploa ... 0-2023.pdf
Dan is die Top2000 eigenlijk een lachertje...
Documentaires rond die Top2000 a gogo zijn wel altijd interessant om te kijken.
Scott Addict Gravel 2022
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
+1 hier. Die lijst zal wel. Black van Pearl Jam staat toch op 1. ('Oh, nee, andere lijst, haha')
Nog meer lijstjes: 3voor12 heeft de top100 van 2024 gepubliceerd.
https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overz ... p-100.html
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Daar ga ik eens wat tijd in steken, leuk.jwkeij schreef: ↑30 nov 2024 12:28
Nog meer lijstjes: 3voor12 heeft de top100 van 2024 gepubliceerd.
https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overz ... p-100.html
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC