Dank je! Heb je toevallig een foto van je eigen? Zie dat de G58 niet volledige kabelintergratie heeft maar het frame spreekt me wel aan.scottwilko schreef: ↑22 nov 2024 21:02 https://www.sp-cycle.com/spcycle-t1000- ... 67186.html
Dat iets?
Ik rij van hen naar volle tevredenheid de G58
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid HC
G58 heeft zeker volledig interne kabels.JRBosma schreef: ↑23 nov 2024 09:40Dank je! Heb je toevallig een foto van je eigen? Zie dat de G58 niet volledige kabelintergratie heeft maar het frame spreekt me wel aan.scottwilko schreef: ↑22 nov 2024 21:02 https://www.sp-cycle.com/spcycle-t1000- ... 67186.html
Dat iets?
Ik rij van hen naar volle tevredenheid de G58
Alleen zijn de kabels bijna niet door het bijpassende stuur te voeren. Mij is dat met veel moeite wel met de remkabels gelukt, maar ook nog schakel kabels kan absoluut niet. (Daarom heb ik Sram AXS)
-
- Forum-lid
Misschien 1 van pardust.
Vraag me af waarom mensen voor dit soort merken kiezen. Meestal proberen ze het een paar jaar en gaan ze failliet. Bieden niks extra's.
Vraag me af waarom mensen voor dit soort merken kiezen. Meestal proberen ze het een paar jaar en gaan ze failliet. Bieden niks extra's.
Dank voor je antwoord. Is hem echter niet.tom de groot schreef: ↑23 nov 2024 20:51 Misschien 1 van pardust.
Inhakend op de opmerking, tsja soms wil je iets custom opbouwen en die mogelijkheid heb je op deze manier.
Dat jij dat vreemd vind is natuurlijk prima. Ik ben heel tevreden over de fiets en het design
Naja, je koopt bij dit merk een open-mould met garantie en service in Nederland/Belgie ipv China. Ik zeg niet dat dat de meerprijs dan rechtvaardigt. Dat moeten mensen zelf bepalen, maar in de basis is dat wel het verschil. Vindt het trouwens wel een mooie fiets.
edit: klik even door de configureer-je-bike deel heen: goedkoopste optie voor een racer met mechanische 105: 4800 euro. Wel erg veel centen. Blijft een mooie fiets hoor.
edit: klik even door de configureer-je-bike deel heen: goedkoopste optie voor een racer met mechanische 105: 4800 euro. Wel erg veel centen. Blijft een mooie fiets hoor.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Ik denk dat bijvoorbeeld een custom orbea hetzelfde kost en dat is een merk dat zijn eigen r en d heeft en meer waarschijnlijk nog zal bestaan over 5 jaar. Gewoon mijn idee erbij.
Het baas frame heeft wel veel kenmerken van een pardus frame.
Het baas frame heeft wel veel kenmerken van een pardus frame.
Wat zijn jullie gedachten bij dit frame?
https://a.aliexpress.com/_EwooyFS
Ik heb inmiddels zoveel onderdelen waar ik niks meer mee doe dat ik een complete gravelfiets kan opbouwen. Oa. een Ultegra groepset, gravelwielen voor snelspanner en Tektro Spyre remmetjes. Verder nog een gravelstuur en de nodige zadels, zadelpennen, stuurpennen en banden.
Nu lijkt ‘t me leuk om low budget iets op te bouwen. Niet voor mezelf, maar om eventueel aan iemand te geven die wil beginnen met gravel. Zouden jullie dat met zo’n frame doen? Het lastige is dat ik dus wel wielen heb liggen, maar dus met snelspanners. En daardoor is de keuze dus niet echt reuze qua frames en om er nou honderden euro’s tegenaan te gooien vind ik ook wel weer zonde.
Ik heb inmiddels zoveel onderdelen waar ik niks meer mee doe dat ik een complete gravelfiets kan opbouwen. Oa. een Ultegra groepset, gravelwielen voor snelspanner en Tektro Spyre remmetjes. Verder nog een gravelstuur en de nodige zadels, zadelpennen, stuurpennen en banden.
Nu lijkt ‘t me leuk om low budget iets op te bouwen. Niet voor mezelf, maar om eventueel aan iemand te geven die wil beginnen met gravel. Zouden jullie dat met zo’n frame doen? Het lastige is dat ik dus wel wielen heb liggen, maar dus met snelspanners. En daardoor is de keuze dus niet echt reuze qua frames en om er nou honderden euro’s tegenaan te gooien vind ik ook wel weer zonde.
- thestudent
- Forum-lid HC
Dit soort aluminium frames zijn vaak niet heel goed afgewerkt. Het is raadzaam om bijvoorbeeld schroefdraad van het bracket na te tappen en te vlakken. Het ene frame zal beter zijn dan het andere.
Verder kan er niet heel veel mis mee. Ik ben wel bang dat het vrij zwaar is en oncomfortabel, vooral met een dergelijke niet carbon vork. Maar je krijgt exact waar je voor betaalt, voor dit geld kan je dan ook niet meer verwachten.
Verder kan er niet heel veel mis mee. Ik ben wel bang dat het vrij zwaar is en oncomfortabel, vooral met een dergelijke niet carbon vork. Maar je krijgt exact waar je voor betaalt, voor dit geld kan je dan ook niet meer verwachten.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- CampaYolo
- Forum-lid
Gooi je budget wat omhoog en koop op marktplaats een 2ehands. Mag afgeragd zijn als het frame maar goed is toch?tommeke14 schreef: ↑11 dec 2024 12:47 Wat zijn jullie gedachten bij dit frame?
Kijk wat je daaraan vervangt met wat je nog hebt liggen.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Zo’n carbon vork zou ik er nog bij kunnen kopen. Het zal idd niet veel zijn, maar ik vind ‘t vooral leuk om ff een knutselprojectje te hebben. Ik ga er zelf ook absoluut niet op fietsen.
Maar wellicht eerst nog maar eens MP in de gaten houden. Schijfremmen en QR zijn helaas vrij zeldzaam.
Maar wellicht eerst nog maar eens MP in de gaten houden. Schijfremmen en QR zijn helaas vrij zeldzaam.