Wielerseizoen 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ongelofelijk, wat een gelul weer.
Less is bore
Dat en een lijst van klachten van renners waarbij het juichen een bijna-val veroorzaakte.
Wellicht lijkt dan de UCI een punt heeft, wellicht niet.
Wel bijzonder dat we een half regelboek krijgen over wanneer een rijder wel of niet met hun handen van het stuur af mag.
Wellicht lijkt dan de UCI een punt heeft, wellicht niet.
Wel bijzonder dat we een half regelboek krijgen over wanneer een rijder wel of niet met hun handen van het stuur af mag.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die kon ik ook niet bedenken.
Ongelukken als gevolg van gevaarlijke punten op een parcours daarentegen…. Dan roept de ASO ijskoud dat die opstaande rand tussen de rijbanen bij de briefing ‘s morgens toch was gecommuniceerd…..
Less is bore
Als het een peletonspurt betreft geef ik de UCI in deze toch wel gelijk?
"""De UCI wil in 2025 evenwel komaf maken met zegegebaren in de buik van het sprintende peloton. Ploegmaats die hun armen in de lucht steken, vertragen namelijk en vormen zo een gevaar voor andere renners, redeneert de wielerbond""".
"""De UCI wil in 2025 evenwel komaf maken met zegegebaren in de buik van het sprintende peloton. Ploegmaats die hun armen in de lucht steken, vertragen namelijk en vormen zo een gevaar voor andere renners, redeneert de wielerbond""".
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
Lijkt mij ook een prima oplossing. Niet dat je hiermee het gevaar van de sport ontmanteld hebt, maar het zal wellicht een marginale winst opleveren.