gede schreef: ↑03 feb 2025 10:54
Ik had verwacht dat iemand dat 'argument' ging proberen, maar dat vind ik echt bij de haren getrokken. Die concentraties CO hebben niets te maken met de concentraties die worden geïnhaleerd bij de rebreather-methode.
En sinds wanneer moet van een verboden middel een bewezen werkzame dosis worden aangetoond bij een dopingtest? Meestal zijn wat restjes, meer dan dat op natuurlijke wijze binnen kunnen komen voldoende;)
Ernie C. schreef: ↑03 feb 2025 11:41
En sinds wanneer moet van een verboden middel een bewezen werkzame dosis worden aangetoond bij een dopingtest? Meestal zijn wat restjes, meer dan dat op natuurlijke wijze binnen kunnen komen voldoende;)
"Mijn cv-ketel was defect."
"We hadden gisteren een teambuildingsactiviteit in een kartcentrum"
daniel1975 schreef: ↑15 feb 2025 12:30
Some pigs are more equal than others….
Zo zwart wit wil ik het niet stellen in deze casus,
De hoeveelheid was uiterst klein ( 0,0000001 gram of zoiets) hij had een verklaring en van clostebol ga je niet meteen stuk beter mee tennissen.
Om daar dan meteen 2 jaar schorsing voor te geven is ook weer zo wat, 3 maanden lijkt me dan ook gepast.
Toch kostte hetzelfde middel Therese Johaug (langlaufen) 18 maanden en daarmee de Olympische spelen i.p.v. precies voor Roland Garos weer mee te mogen doen.