Uiteindelijk is dit allemaal social media en je mag zelf bepalen wat je hiervan serieus neemt.

Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Strade!!! En dan de Tirreno en M-SR; niks ten nadele van de vlaamse voorjaarskoersen, maar ik word altijd erg blij van die prachtige beelden vanuit zuid-europa waar het voorjaar al een beetje is begonnen.
We zijn hier allemaal buitengewoon goed geïnformeerde wielerinsiders, behalve jij, dat weet je toch? Ik moet ook alles uitleggen
Idem.daniel1975 schreef: ↑04 feb 2025 15:42Strade!!! En dan de Tirreno en M-SR; niks ten nadele van de vlaamse voorjaarskoersen, maar ik word altijd erg blij van die prachtige beelden vanuit zuid-europa waar het voorjaar al een beetje is begonnen.
Tja, je weet dat meer crossen rijden en goed eindigen verder naar voren staan betekent. Dus als dat zo belangrijk vind moet je dat doen toch? Blijkbaar voor WVA niet belangrijk?MarkVeenstra schreef: ↑04 feb 2025 16:07 Ja maar, het was toch ook gewoon oneerlijk ook.., dat zo'n wereldrenner vanaf rij 4 moest starten.
Terwijl hij gewoon zo goed is .., met al zijn titels hoort hij op de 1e rij.
En ja, WK Mountainbiken pastten ze toch ook de regels daags van te voren nog aan voor Mathieu, dus ja grote oneerlijkheid afgelopen weekend!
Bovendien werd Wout de hekken ingereden in de eerst bocht, door een Nederlander!! dat ze die niet een DQ gegeven hebben.., sju toch!![]()
![]()
Als we voortaan de startvolgorde gaan bepalen op basis van 'faam', dan gaan we nog veel discussies krijgen. WVA kent de regels ook... Ik zei al voor dit seizoen dat hij moet kiezen: 0 crossen rijden of 10, maar iets daar tussenin, slaat nergens op, tenzij je het doet om 'wat bezig te blijven'. Maar dat laatste is een utopie met zijn status... M.a.w.: Laat dat crossen voor wat het is of zorg dat je het toch enig gewicht geeft, want met die paar crossjes zul je altijd achter de feiten blijven lopen. Die 5 crossjes, dat zou enkel werken als ene MVDP geen crosser zou zijn.MarkVeenstra schreef: ↑04 feb 2025 16:07 Ja maar, het was toch ook gewoon oneerlijk ook.., dat zo'n wereldrenner vanaf rij 4 moest starten.
En ja, WK Mountainbiken pastten ze toch ook de regels daags van te voren nog aan voor Mathieu, dus ja grote oneerlijkheid afgelopen weekend!
Bovendien werd Wout de hekken ingereden in de eerst bocht, door een Nederlander!! dat ze die niet een DQ gegeven hebben.., sju toch!![]()
![]()
Tuurlijk, mijn bericht was ook sarcastisch.rikkert schreef: ↑04 feb 2025 16:13Tja, je weet dat meer crossen rijden en goed eindigen verder naar voren staan betekent. Dus als dat zo belangrijk vind moet je dat doen toch? Blijkbaar voor WVA niet belangrijk?MarkVeenstra schreef: ↑04 feb 2025 16:07 Ja maar, het was toch ook gewoon oneerlijk ook.., dat zo'n wereldrenner vanaf rij 4 moest starten.
![]()
o ja, doen !!! Nog meer drama