

Fiets Magazine nr. 4-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Het voornaamste (merkbare) verschil is dat de 370 met een 18t ratchet komt, die kan je vervangen voor een 36T zoals standaard in de 350 zit of een 54T. Dan kost het je rond de 70 euro en heb je wat mij betreft geen merkbaar verschil meer.Tomasz007 schreef: ↑10 feb 2025 21:07 In mijn Tarmac SL8 zit ook de 350, ik ga de Crux gebruiken met 370 (anders nog eens €400 meer), op die manier zal ik ook kunnen vergelijken. Van de 350 ben ik ik in elk geval heel tevreden, die Tarmac SL8 loopt als een trein.
Vrijdag trouwens het verlossende nieuws gekregen dat mijn gravelbike op bestemming is, deze week nog langsgaan voor wat details ivm de afmontage en dan kunnen we gaan testen, ik houd jullie op de hoogte!
Oke ik zal het proberen want het is op zich echt heel gemakkelijk, de dt swiss vrijloop bestaat uit twee schijven met tanden er op die in de aandrijf richting in elkaar grijpen en in de andere richting (dus als je je benen stil houd) over elkaar heen glijden.