Dat staat er met koeienletters op
Cube
Voorlopig nog de originele alu wielen: Newmen Evolution SL R.35, 21/21 Spokes, 12x100mm/12x142mm, Tubeless Ready.
https://www.newmen-components.de/Konfig ... 634f2aa79f
-
- Forum-lid
Vandaag niet, en gisteren ook niet.Patrick VB schreef: ↑26 feb 2025 21:32Deze ochtend met verkeerde been uit bed gekomen?
Bedankt voor je vriendelijke aanvulling aan dit topic.
Dat u het zo opvat ligt bij u.
-
- Forum-lid
Ik overweeg een Cube Agree One te gaan kopen. Heb nu een Attain velgrem, maar wil naar disc en heb grote behoefte aan een wat meer aggresieve geometry.
Nu is hij gelukkig ruim voorradig zo lijkt op verschillende grote website (bike discount.de en 12go en dat soort grote internetjongens) maar je kan hem ook op de Cube webshop kopen. Prijzen en specificaties zijn over hetzelfde dat doen ze netjes.
Maar waar kan ik met betref service het best terecht. Voor zover ik weet zit er in en om Leiden geen fysieke winkel die in Cube racefietsen doet. Anders had dat natuurlijk de voorkeur gehad.
Nu is hij gelukkig ruim voorradig zo lijkt op verschillende grote website (bike discount.de en 12go en dat soort grote internetjongens) maar je kan hem ook op de Cube webshop kopen. Prijzen en specificaties zijn over hetzelfde dat doen ze netjes.
Maar waar kan ik met betref service het best terecht. Voor zover ik weet zit er in en om Leiden geen fysieke winkel die in Cube racefietsen doet. Anders had dat natuurlijk de voorkeur gehad.
-
- Forum-lid
Ik heb dat dus wel een paar maanden terug. Ik kon 1 dealer vinden, maar die deed bewust niks meer met racefietsen en alleen nog maar met Ebikes.
https://www.cube.eu/nl-nl/dealer-search ... -nederland
Deze heb je zelf toch ook wel gevonden? Zou een rondje doen door de regio en kijken waar je een mooie deal kunt sluiten (en uiteraard terug kan komen voor door jou gewenste service).
Deze heb je zelf toch ook wel gevonden? Zou een rondje doen door de regio en kijken waar je een mooie deal kunt sluiten (en uiteraard terug kan komen voor door jou gewenste service).
-
- Forum-lid
Misschien heb ik mijn vraag niet duidelijk genoeg gesteld.
Wie heeft er ervaring met het online kopen van een nieuwe Cube bij 1 van de grote digitale dozenschuivers?
En hebben ervaring service en garantie toen het nodig was?
Wie heeft er ervaring met het online kopen van een nieuwe Cube bij 1 van de grote digitale dozenschuivers?
En hebben ervaring service en garantie toen het nodig was?
Ga eens langs bij Bikezone, Roelofarendsveen (10 minuten vanaf Leiden).michiel831 schreef: ↑09 mar 2025 15:13 Ik overweeg een Cube Agree One te gaan kopen. Heb nu een Attain velgrem, maar wil naar disc en heb grote behoefte aan een wat meer aggresieve geometry.
-
- Forum-lid
Dit kwam spontaan ook op mijn op tijdens mijn rondje vandaag. Bij de voordeur werd ik er aan herinnerd dat op maandag alle fietsenwinkels dicht zijn in NL... Oja.Janjan schreef: ↑09 mar 2025 21:01Ga eens langs bij Bikezone, Roelofarendsveen (10 minuten vanaf Leiden).michiel831 schreef: ↑09 mar 2025 15:13 Ik overweeg een Cube Agree One te gaan kopen. Heb nu een Attain velgrem, maar wil naar disc en heb grote behoefte aan een wat meer aggresieve geometry.
Nouja, binnenkort maar een keertje er weer langs, maar het zonnetje scheen zo lekker vandaag.
-
- Forum-lid HC
Newmen evolution sl35. Tenminste dat staat gewoon op de velg