Vandaag gefietst 2025
-
- Forum-lid
Ietwat koud maar thermo shirt fiets shirt en jasje aan lange broek verwarmde overschoenen mutsje op en handschoenen lange vingers
(ja ik ben een koukleum) was het goed te doen.
Mooi ritje 100km lekker Rouvy is best geinig maar dit is wat de bedoeling is lekker man!!
(ja ik ben een koukleum) was het goed te doen.
Mooi ritje 100km lekker Rouvy is best geinig maar dit is wat de bedoeling is lekker man!!
Elke bocht is mooi, het is maar net hoe snel je hem neemt. 

Wat was het voorrecht om vandaag lekker te kunnen fietsen. Nieuwe fiets en heup functioneren perfect. Vermogen mag nog wel wat omhoog, maar als ik naar de ellende om mij heen luister, is klagen daarover niet gepast.
Mijn warme gedachten gaan uit naar iedereen bij het niet allemaal zo lekker loopt (zacht uitgedrukt), ik voel me bevoorrecht.
https://www.strava.com/activities/13733068275
Niet zijken maar reiden !
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
@Pino, ik begrijp dat positieve gevoel als geen ander in meerdere opzichten.
In ieder geval voor mij vanmiddag weer een heerlijke gravelronde rondom Hilversum. Dit pas nadat ik een uren lekker bij de katten van de dierenopvang Eemland had gewerkt.
Dus pas om 13:00u op pad met een lekker zonnetje, maar wel frisse wind. Basis was de toertocht van Tempo Soest die afgelopen zaterdag werd verreden, maar toen nog "vochtig" was.
Vandaag niets daarvan te merken en de paden lagen er vrijwel overal kurkdroog en snel bij.
In ieder geval zo snel dat ik richting eind nog even dacht "maak er dan ook gelijk 100 km van", dus na 85 km een aanvullend rondje gereden. Met minder dan 4 uurtjes op de fiets moe maar tevreden. https://www.strava.com/activities/13733402007
Lekker rustig bij Hilversum, stukken beter dan op zondag primetime.

In ieder geval voor mij vanmiddag weer een heerlijke gravelronde rondom Hilversum. Dit pas nadat ik een uren lekker bij de katten van de dierenopvang Eemland had gewerkt.
Dus pas om 13:00u op pad met een lekker zonnetje, maar wel frisse wind. Basis was de toertocht van Tempo Soest die afgelopen zaterdag werd verreden, maar toen nog "vochtig" was.
Vandaag niets daarvan te merken en de paden lagen er vrijwel overal kurkdroog en snel bij.
In ieder geval zo snel dat ik richting eind nog even dacht "maak er dan ook gelijk 100 km van", dus na 85 km een aanvullend rondje gereden. Met minder dan 4 uurtjes op de fiets moe maar tevreden. https://www.strava.com/activities/13733402007
Lekker rustig bij Hilversum, stukken beter dan op zondag primetime.

Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
- daniel1975
- Forum-lid HC
heb je ook foto's van de katten ?fredmtb-sport schreef: ↑26 feb 2025 18:45 @Pino, ik begrijp dat positieve gevoel als geen ander in meerdere opzichten.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Ja hoor, dit waren een aantal van "mijn kinderen" op woensdagmorgen. Overigens meeste dit keer pensionkatten ipv asielkatten. Dat komt richting het voorjaar.
Sorry voor het OT gehalte.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zo klote de morgenrit vandaag was, zo fijn vond ik de terug-naar-huis-rit.
Volgende week hier gelukkig droog, zonnig en weinig wind. Leve de lente.

Volgende week hier gelukkig droog, zonnig en weinig wind. Leve de lente.

Mooie foto. Valt me wel op dat je voorvelg helemaal schoon is en de achtervelg behoorlijk vies. Hoe krijg je dat voor elkaar ?
older Budweiser