Gevallen in 2025
Net even gezocht met Google Maps, het hoort dus bij de Gemeente de Lutte
https://www.google.com/maps/place/De+Lu ... FQAw%3D%3D
Ik ga eens op zoek naar een contact mogelijkheid
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
- Forum-lid
Dat is de gemeente Losser. De Lutte is een van de kerkdorpen die onder Losser vallen.bigfloor schreef: ↑14 feb 2025 10:50 Net even gezocht met Google Maps, het hoort dus bij de Gemeente de Lutte
De gemeente Losser is de wegbeheerder volgens openbare data.
Ik zou bij de gemeente in ieder geval om opheldering vragen.
Op basis van welke informatie een verkeersbesluit is genomen medio 2024.
En of zij kunnen aantonen dat de wegbebakening voldoet aan de wet- en regelgeving.
Indien je een rechtsbijstandsverzekering hebt, kun je het daar ook nog neerleggen. Mogen zij het lekker uitzoeken voor jou.
Ik zou bij de gemeente in ieder geval om opheldering vragen.
Op basis van welke informatie een verkeersbesluit is genomen medio 2024.
En of zij kunnen aantonen dat de wegbebakening voldoet aan de wet- en regelgeving.
Indien je een rechtsbijstandsverzekering hebt, kun je het daar ook nog neerleggen. Mogen zij het lekker uitzoeken voor jou.
Sensa Giulia EVO
Helaas moet ik dit topic een schopje geven.
Vorige week dinsdagavond door samen loop van omstandigheden (om)gevallen.
Er lag 'netjes aangegeven' een gier slang over de weg. Op de heen weg rustig er over, uiteraard niks aan de hand. Einde training weer naar huis. Waren ze de boel aan het opruimen. Ik kom stapvoets aanrijden en zie (dacht
) ik kan daar nog over heen. Helaas, aan de andere zijde van de slang was de oprijplaat al weg gehaald. Ik twijfel, en daar lag ik. Heup gebroken!
Volgende dag hebben ze de boel weer vast gezet met 3 schroeven en een plaat.
Ik zou eind mei meedoen met The Ride 25, maar dat gaat even niet door
Grote vraag is natuurlijk. Wanneer mag ik weer op de fiets?
Ik hoor en lees daar verschillende berichten over. Even de horror verhalen dat het soms wel een jaar of langer kan duren achter wegen te laten zijn de meest gehoorde 3 tot 6 maanden revalidatie, Hoewel ik ook lees dat je met 6 weken wel weer binnen op de Tacx kan zitten. Al is het maar wat rustig ronddraaien.
Mijn Fysio geeft in ieder geval een mooi diplomatiek antwoord op deze vraag: Zo snel mogelijk kerel
Ik ben vanaf donderdag na de operatie begonnen met oefeningen en loop inmiddels binnenshuis zonder krukken. 8 april weer terug naar het ziekenhuis voor een foto en gesprek met de chirurg dan hoop ik meer te weten.
Fijne avond
Michael

Vorige week dinsdagavond door samen loop van omstandigheden (om)gevallen.
Er lag 'netjes aangegeven' een gier slang over de weg. Op de heen weg rustig er over, uiteraard niks aan de hand. Einde training weer naar huis. Waren ze de boel aan het opruimen. Ik kom stapvoets aanrijden en zie (dacht

Volgende dag hebben ze de boel weer vast gezet met 3 schroeven en een plaat.
Ik zou eind mei meedoen met The Ride 25, maar dat gaat even niet door

Grote vraag is natuurlijk. Wanneer mag ik weer op de fiets?
Ik hoor en lees daar verschillende berichten over. Even de horror verhalen dat het soms wel een jaar of langer kan duren achter wegen te laten zijn de meest gehoorde 3 tot 6 maanden revalidatie, Hoewel ik ook lees dat je met 6 weken wel weer binnen op de Tacx kan zitten. Al is het maar wat rustig ronddraaien.
Mijn Fysio geeft in ieder geval een mooi diplomatiek antwoord op deze vraag: Zo snel mogelijk kerel

Ik ben vanaf donderdag na de operatie begonnen met oefeningen en loop inmiddels binnenshuis zonder krukken. 8 april weer terug naar het ziekenhuis voor een foto en gesprek met de chirurg dan hoop ik meer te weten.
Fijne avond
Michael
Laatst gewijzigd door barmic op 08 mar 2025 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat wil je...? Geluk of Gelijk
Dank je wel. Ik was het forum aan het doornemen of iemand anders een soort gelijk had. Toen las ik dat jij vorig jaar ook een gebroken heup had. Hoe gaat het nu?
Laatst gewijzigd door barmic op 08 mar 2025 23:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Wat wil je...? Geluk of Gelijk
Bij mij is gekozen voor een nieuwe heup en kom. Dat is waarschijnlijk een ander herstelpatroon, dus moeilijk vergelijkbaar. Ten opzichte van Voor 5 augustus een achteruitgang (nu) van 10% FTP. Nog beperking in sommige bewegingen (knie heffen vooral), maar bij het fietsen geen last. Leeftijd (69) zorgt waarschijnlijk ook voor een verschillend traject.
Niet zijken maar reiden !