Andere sporten gedaan vandaag?
Bayonne, dat klinkt goed.
Ik was een weekendje Maastricht met mevrRikkert. Dan gaan de loopschoenen altijd mee, zaterdag en zondag kort in de ochtend een rondje gedaan. Na een dag slenteren in de stad voelen de benen dan wel beroerd.
Ik was een weekendje Maastricht met mevrRikkert. Dan gaan de loopschoenen altijd mee, zaterdag en zondag kort in de ochtend een rondje gedaan. Na een dag slenteren in de stad voelen de benen dan wel beroerd.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
vandaag weer de CPC 1/2 marathon gelopen. Ik had een weddenschap met mijn veel jongere collega (24 jaar). Ik mocht 9 minuten langzamer lopen, ik ging uit van 10 want hij is veel sneller. Vooral erg tactisch gelopen, en geconsolideerd van km 6 tot km 16 om niet zoals vorig jaar de laatste 5 km volledig kapot te gaan. Achteraf te behouden gelopen 
Vorig jaar gemiddeld hs 162 (90% max) en nu kwam ik aan de 157 (87% max)
Eindtijd 1:32:14. Zit nu thuis te relaxen, totaal niet kapot/moe.
Mijn collega die gaf al snel de brui er aan omdat zijn pr van 1:22 niet meer haalbaar was want hij verzuurde al bij km 8 met een tempo van 3:50. Die heeft wat gefreewheeld 1:25;45
Herkansing 11 mei om 10 uur in leiden, het tempo kan iets omhoog

Eindtijd 1:32:14. Zit nu thuis te relaxen, totaal niet kapot/moe.

Mijn collega die gaf al snel de brui er aan omdat zijn pr van 1:22 niet meer haalbaar was want hij verzuurde al bij km 8 met een tempo van 3:50. Die heeft wat gefreewheeld 1:25;45
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Respect, ik deed er twee uur over. Had hem sneller willen lopen, maar helaas niet gelukt. Ik ging na 18 km kapot incl. verzuring.arnold schreef: ↑09 mar 2025 16:05 vandaag weer de CPC 1/2 marathon gelopen. Ik had een weddenschap met mijn veel jongere collega (24 jaar). Ik mocht 9 minuten langzamer lopen, ik ging uit van 10 want hij is veel sneller. Vooral erg tactisch gelopen, en geconsolideerd van km 6 tot km 16 om niet zoals vorig jaar de laatste 5 km volledig kapot te gaan. Achteraf te behouden gelopen
Eindtijd 1:32:14. Zit nu thuis te relaxen, totaal niet kapot/moe.![]()
Sfeer was geweldig, volgende keer misschien nog harder trainen. Nu weer lekker fietsen

https://www.strava.com/activities/13832437896
2 uur is een mooie tijd. Ik ga over negen weken mijn pr van 1:30:56 proberen te breken. Staat al zeven jaar. Vorig jaar kwam ik 28 seconden tekortbever schreef: ↑09 mar 2025 19:00Respect, ik deed er twee uur over. Had hem sneller willen lopen, maar helaas niet gelukt. Ik ging na 18 km kapot incl. verzuring.arnold schreef: ↑09 mar 2025 16:05 vandaag weer de CPC 1/2 marathon gelopen. Ik had een weddenschap met mijn veel jongere collega (24 jaar). Ik mocht 9 minuten langzamer lopen, ik ging uit van 10 want hij is veel sneller. Vooral erg tactisch gelopen, en geconsolideerd van km 6 tot km 16 om niet zoals vorig jaar de laatste 5 km volledig kapot te gaan. Achteraf te behouden gelopen
Eindtijd 1:32:14. Zit nu thuis te relaxen, totaal niet kapot/moe.![]()
Sfeer was geweldig, volgende keer misschien nog harder trainen. Nu weer lekker fietsen![]()
https://www.strava.com/activities/13832437896

CaadX Ultegra
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Net terug uit Stavanger voor het WK schaatsen voor masters.
Paar mooie ritten gereden, beste seizoenstijd op de 500, klein pr op de 3km en dik pr op de 5km. Resulterend in een mooie zilveren plek in mijn categorie (H35-39).
weliswaar op mijn niveau, de nr was een 2 straatlengtes vooruit. En zeker ook de H45+ was zeer sterk bezet nog. Maar ik heb naar mijn eigen kunnen gewoon goed tijden neergezet, en daar ben ik zeer content mee,
Paar mooie ritten gereden, beste seizoenstijd op de 500, klein pr op de 3km en dik pr op de 5km. Resulterend in een mooie zilveren plek in mijn categorie (H35-39).
weliswaar op mijn niveau, de nr was een 2 straatlengtes vooruit. En zeker ook de H45+ was zeer sterk bezet nog. Maar ik heb naar mijn eigen kunnen gewoon goed tijden neergezet, en daar ben ik zeer content mee,
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Proficiat . . . . Centrum voor Pastorale Counseling
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Wil tegen de zomer weer 10km kunnen lopen zonder daags nadien mank te zijn.
Het lopen wat verwaarloosdd het laatste jaar. Kon wel steeds 4-5 km lopen. Nu bijna weer 7,5. Dus komt wel goed tegen de zomer.
Vanmiddag over de middag een lunch loopje.
8 graden, lichte wind. Heel fijn loopweer.

Het lopen wat verwaarloosdd het laatste jaar. Kon wel steeds 4-5 km lopen. Nu bijna weer 7,5. Dus komt wel goed tegen de zomer.
Vanmiddag over de middag een lunch loopje.
8 graden, lichte wind. Heel fijn loopweer.