Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Een klein inbusboutje doldraaien lukt met iedere kwaliteit inbussleutel, het doldraaien van de inbussleutel zelf lukt je alleen bij slechte kwaliteit sleutels of het gebruik van de verkeerde inbussleutel of het niet goed inbrengen van de inbussleutel in de inbusbout.idske schreef: ↑13 mar 2025 12:29Wat was de aanbieding? Ik zie het bij silca duurder staan dan bij bv bike24.glutendokter schreef: ↑12 mar 2025 17:04 Was wel een leuke aanbieding bij Silca en omdat ik er al langer een mooi/goed setje imbus/torx wou hebben nu dan maar aangeschaft
![]()
Ben. ook geinteresseerd in een setje na het doldraaien van een klein inbusboutje...
zekers nog een een of ander coupon eroverheen 67,50 ex verzenden dat vond ik het wel waardidske schreef: ↑13 mar 2025 12:29Wat was de aanbieding? Ik zie het bij silca duurder staan dan bij bv bike24.glutendokter schreef: ↑12 mar 2025 17:04 Was wel een leuke aanbieding bij Silca en omdat ik er al langer een mooi/goed setje imbus/torx wou hebben nu dan maar aangeschaft
![]()
Ben. ook geinteresseerd in een setje na het doldraaien van een klein inbusboutje...
Uiteraard kan je met elke sleutel een bout doldraaien maar mijn huidige goedkopere inbussleutes zijn hoogstwaarschijnlijk een stuk minder passend dan de silca set waardoor je een stuk makkelijker een boutje kan doldraaien. En zoals gezegd, het is ook een mooie set.Orlok schreef: ↑13 mar 2025 13:54Een klein inbusboutje doldraaien lukt met iedere kwaliteit inbussleutel, het doldraaien van de inbussleutel zelf lukt je alleen bij slechte kwaliteit sleutels of het gebruik van de verkeerde inbussleutel of het niet goed inbrengen van de inbussleutel in de inbusbout.idske schreef: ↑13 mar 2025 12:29Wat was de aanbieding? Ik zie het bij silca duurder staan dan bij bv bike24.glutendokter schreef: ↑12 mar 2025 17:04 Was wel een leuke aanbieding bij Silca en omdat ik er al langer een mooi/goed setje imbus/torx wou hebben nu dan maar aangeschaft
![]()
Ben. ook geinteresseerd in een setje na het doldraaien van een klein inbusboutje...![]()
![]()
Die bij de Action zijn net zo goed en goedkoper.idske schreef: ↑13 mar 2025 17:50Uiteraard kan je met elke sleutel een bout doldraaien maar mijn huidige goedkopere inbussleutes zijn hoogstwaarschijnlijk een stuk minder passend dan de silca set waardoor je een stuk makkelijker een boutje kan doldraaien. En zoals gezegd, het is ook een mooie set.Orlok schreef: ↑13 mar 2025 13:54Een klein inbusboutje doldraaien lukt met iedere kwaliteit inbussleutel, het doldraaien van de inbussleutel zelf lukt je alleen bij slechte kwaliteit sleutels of het gebruik van de verkeerde inbussleutel of het niet goed inbrengen van de inbussleutel in de inbusbout.![]()
![]()
Die fietsen daar ook toch?Orlok schreef: ↑13 mar 2025 18:29Die bij de Action zijn net zo goed en goedkoper.idske schreef: ↑13 mar 2025 17:50Uiteraard kan je met elke sleutel een bout doldraaien maar mijn huidige goedkopere inbussleutes zijn hoogstwaarschijnlijk een stuk minder passend dan de silca set waardoor je een stuk makkelijker een boutje kan doldraaien. En zoals gezegd, het is ook een mooie set.Orlok schreef: ↑13 mar 2025 13:54
Een klein inbusboutje doldraaien lukt met iedere kwaliteit inbussleutel, het doldraaien van de inbussleutel zelf lukt je alleen bij slechte kwaliteit sleutels of het gebruik van de verkeerde inbussleutel of het niet goed inbrengen van de inbussleutel in de inbusbout.![]()
![]()
![]()
Goede koop, ik heb de Roam V2 ook. Batterij verbruik is echt een stuk beter t.o.v. de Bolt. Wellicht dat het met de installatie/updates nu wat meer vroeg maar tijdens gebruik zou het gewoon goed moeten zijn. Met drie sensoren gekoppeld ervaar ik nog steeds dikke prima in batterij verbruik.