Voor Pogi zijn klimmersbenen wél relevant, alleen zat die niet zoals VanAert op een berg maar heeft er al 11 koersdagen op zijn fiets opzitten.Ernie C. schreef: ↑29 mar 2025 05:52 Het is inderdaad bijna anderhalve week voor de Ronde. Daar zit na een hoogtestage nog genoeg rek in. Er vraagt ook niemand wat Pogacar met zijn klimmersbenen komt doen.
Ik had ook niet het idee dat de ploeg reed alsof er veel van deze koers afhing. Zowel dan is de manier waarop zorgwekkender dan de vorm van Wout. Het is allemaal een beetje lastig te zeggen ook omdat in de finale het peloton compleet uit beeld was.
Heb je gezien hoe fris VdP was na zijn inspanning. VanAert stond minutenlang later nog voor de camera na te hijgen, van te volgen in het peleton. Ik zie niet waar bij hem er een heropleving zal gebeuren. Ik ga er van uit dat voor hem RvVl en P-R de hoogtepunten van het jaar zijn, als je er dan niet in slaagt om op dat moment op je best te zijn, tja dan ligt het helemaal achter je.
De rest van Visma doet het ook niet bijster goed, Jorgenson, goed maar nog niet op het niveau om een echte topper te vervangen, en voor de rest geen idee wat ze aan het doen zijn.
Als je het niet op een rijtje hebt in de E3 dan zie ik niet in waarom dat een week later plots wel zo zou zijn.