Wat was je langste rit ooit ( zonder slaap pauze ).
Ik rij ze ook niet veel. Wel nog twee bijzondere ritten gedaan die net niet aan mijn opener kunnen tippen.
200Km rit van huis maar de Koppenberg, daar koffie gedronken met appeltaart en weer terug. Samen met onze zoon op de langste dag 21 juni 2017.
~ 228Km rit van huis naar Frankrijk - net na de Kemmelberg Frankrijk ingereden en weer retour naar België- en Nederland. Dit was met de toerclub ( lunch in Kemmel ).
In beide ritten geen VV naar de Westerschelde ferry.
200Km rit van huis maar de Koppenberg, daar koffie gedronken met appeltaart en weer terug. Samen met onze zoon op de langste dag 21 juni 2017.
~ 228Km rit van huis naar Frankrijk - net na de Kemmelberg Frankrijk ingereden en weer retour naar België- en Nederland. Dit was met de toerclub ( lunch in Kemmel ).
In beide ritten geen VV naar de Westerschelde ferry.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

Mogelijk is de Eddington-index een nog betere indicatie voor wie de veelfietsers zijn. Uiteraard is de kilometerstand ook een indicatie.
Niet zijken maar reiden !
In 2021 501km. 16,5 uur gefietst, 21uur onderweg. Was niet de meest efficiënte route, (eten)stops duurden (te) lang, maar wel heroïsch dagje. Waren met 450 eigenlijk al thuis, maar nog rondje polder aan geplakt om de 500 vol te maken.
293km en 8890hm in 1 en dezelfde rit... misschien ook wel mijn mooiste dag op en rond de fiets.
https://www.strava.com/activities/3679753102
https://www.strava.com/activities/3679753102

Net als 53x11 een paar keer rondje rond het IJsselmeer gedaan. Onderstaande versie 286 km aangetikt
https://www.strava.com/activities/635564895
Wordt tijd voor een nieuwe poging denk ik
https://www.strava.com/activities/635564895
Wordt tijd voor een nieuwe poging denk ik
-
- Forum-lid
Langste was 660km (alle provincies van Nederland), maar ook meerdere 600km ritten. Laatste 600km rit (vorig jaar april) kwam ik rond 8.30u in de ochtend thuis. In de middag stond ik alweer op 10 meter hoogte in een klimbos.
Mijn Strava
Mijn langste rit: solo vanuit huis in Tiel naar de wielerbaan in Roubaix!
Wat een epische tocht. Om 06:00 vauit huis vertrokken, via Den Boch en Tilburg richting België.
Dwars door Vlaanderen door kleine plekken als Lier, Duffel door naar Dendermonde. Nog stukken uit De Omloop gereden en De Lange Munte aangedaan.
Bij Moeskroen de grens over en ‘s avond om 19:30 was ik in Roubaix.
Het besef dat je ‘s ochtends op de fiets stapt en aan t einde van de dag gewoon in Frankrijk bent was moeilijk te bevatten. Maar was magisch!
Afsluitend rondje over de betonnen wielerbaan en daarna een Mac Menu naar binnen gewerkt. Gewacht op m’n vader, die naar Roubaix was gereden, om de fiets in de auto te mikken en samen naar huis gereden.
Ik had genoeg te vertellen onderweg.
Wat een epische tocht. Om 06:00 vauit huis vertrokken, via Den Boch en Tilburg richting België.
Dwars door Vlaanderen door kleine plekken als Lier, Duffel door naar Dendermonde. Nog stukken uit De Omloop gereden en De Lange Munte aangedaan.
Bij Moeskroen de grens over en ‘s avond om 19:30 was ik in Roubaix.
Het besef dat je ‘s ochtends op de fiets stapt en aan t einde van de dag gewoon in Frankrijk bent was moeilijk te bevatten. Maar was magisch!
Afsluitend rondje over de betonnen wielerbaan en daarna een Mac Menu naar binnen gewerkt. Gewacht op m’n vader, die naar Roubaix was gereden, om de fiets in de auto te mikken en samen naar huis gereden.
Ik had genoeg te vertellen onderweg.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Daar staan we gelijk, ook 225 metrisch

Imperial is 162 bij mij.
Qua langste afstand, regelmatig een 600km brevet zonder slapen gereden.
In 2010 de Luik Bastenaken Luik van Le Champion gereden.
Totaal 252 kilometer in 11 uur en 19 minuten.
Ik heb daar toen nog een topic over gestart.
viewtopic.php?t=7599
Totaal 252 kilometer in 11 uur en 19 minuten.
Ik heb daar toen nog een topic over gestart.
viewtopic.php?t=7599
Laatst gewijzigd door Theo V op 31 mar 2025 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.