Een zadelpen zonder setback had ook nog mogelijk geweest, dan had je nog dichter bij je vorige afstelling gezeten.
Mooie fiets btw!
Maatkeuze Bianchi
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Mooie fiets in een kleurstelling die ik voor Bianchi’s niet zo vaak zie. Mooie wielen ook. Ik hoop zelf in mei een set VSW’s te ontvangen, mooi om die van jou al vast te kunnen zien
. Welke velghoogte is dit?
Gr
Hans
Gr
Hans
Zadelpen had ik op mijn lijstje met aanpassingen staan, maar wilde eerst kijken of het op deze manier zou lukken. En dat is dus het geval.scottpch64 schreef: ↑17 apr 2025 07:07 Een zadelpen zonder setback had ook nog mogelijk geweest, dan had je nog dichter bij je vorige afstelling gezeten.
Mooie fiets btw!
Velghoogte is 50 mmSwedish Chef schreef: ↑17 apr 2025 10:09 Mooie fiets in een kleurstelling die ik voor Bianchi’s niet zo vaak zie. Mooie wielen ook. Ik hoop zelf in mei een set VSW’s te ontvangen, mooi om die van jou al vast te kunnen zien. Welke velghoogte is dit?
Gr
Hans
-
- Forum-lid
Dank.Mark86 schreef: ↑17 apr 2025 17:10Zadelpen had ik op mijn lijstje met aanpassingen staan, maar wilde eerst kijken of het op deze manier zou lukken. En dat is dus het geval.scottpch64 schreef: ↑17 apr 2025 07:07 Een zadelpen zonder setback had ook nog mogelijk geweest, dan had je nog dichter bij je vorige afstelling gezeten.
Mooie fiets btw!
Velghoogte is 50 mmSwedish Chef schreef: ↑17 apr 2025 10:09 Mooie fiets in een kleurstelling die ik voor Bianchi’s niet zo vaak zie. Mooie wielen ook. Ik hoop zelf in mei een set VSW’s te ontvangen, mooi om die van jou al vast te kunnen zien. Welke velghoogte is dit?
Gr
Hans
Ik heb gekozen voor ietsje lager, 40 mm.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Op een 57 had je mogelijk ook wel gepast maar aan de afstelling van jouw 59 is echt niets verkeerds te zien.
De goede en ook nog eens mooie keuze.
De goede en ook nog eens mooie keuze.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend