[quote="TiesT"][quote="KukeleKupers"]Wordt denk ik een Specialized Toupé..
[/quote]
Dan is het wel meteen weg garantie en binnen een jaar (waarschijnlijk) krak zadel. Dit is een wegzadel. Voor in de bossen is er de phenom. Ook in het wit en vergelijkbare zit maar dan wel ruim sterk genoeg;).
[/quote]
Klopt dat denk je wat je nu zegt?
Commen�al singlespeed MTB
-
- Forum-lid
[quote="Biker-Sander"][quote="TiesT"][quote="KukeleKupers"]Wordt denk ik een Specialized Toupé..
[/quote]
Dan is het wel meteen weg garantie en binnen een jaar (waarschijnlijk) krak zadel. Dit is een wegzadel. Voor in de bossen is er de phenom. Ook in het wit en vergelijkbare zit maar dan wel ruim sterk genoeg;).
[/quote]
[/quote]
Anders zeg ik het niet vriend;) Klopt het niet dan?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Anders zeg ik het niet vriend;) Klopt het niet dan?
-
- Forum-lid
Waarom rijden er dan heeeeeel veeeeel men met bijv een SLR carbonia e.d.....
Rij er zelf ook mee.
Rij er zelf ook mee.
[quote="Biker-Sander"]Waarom rijden er dan heeeeeel veeeeel men met bijv een SLR carbonia e.d.....
Rij er zelf ook mee.[/quote]
Omdat een slr geen Toupé is. Een SLR houd het wel uit en is geen specifiek wegzadel. Al is er wel en XC(mtb) versie van.
De toupé, niet van Selle italia maar van Specialized dus is een WEGzadel. Deze is niet sterk genoeg om steeds de klappen op te vangen en dient dus enkel gebruikt te worden op de koersfiets. Daarom is er de Phenom gekomen. in Verschillende kleuren en 3 breedtes.
Dat is het verschil.
Rij er zelf ook mee.[/quote]
Omdat een slr geen Toupé is. Een SLR houd het wel uit en is geen specifiek wegzadel. Al is er wel en XC(mtb) versie van.
De toupé, niet van Selle italia maar van Specialized dus is een WEGzadel. Deze is niet sterk genoeg om steeds de klappen op te vangen en dient dus enkel gebruikt te worden op de koersfiets. Daarom is er de Phenom gekomen. in Verschillende kleuren en 3 breedtes.
Dat is het verschil.