Dank voor de complimenten
[quote="TiesT"][quote="KukeleKupers"]Continental RaceKings...[/quote]
2.2? worldcup?[/quote]
Yup..
[quote="Anaszi2.0"]Kolere, die gozer heeft smaak!
Wil je nou toch nog een keer je ketting spannen:
http://www.singlespeed.nl/catalog/produ ... cts_id=216
Hij schreeuwt wel om een goud kettinkie! [/quote]
Deze ketting is goud

Het is alleen niet zo opvallend fel goud zoals bij de KMC X9sl ketting, deze is meer brons (en dat past imho beter bij de decals).
De foto's zijn gemaakt met een GSM, de kleuren zijn daarom wat vager dan in het echt..
[quote="Scepticus"]Sweet.
40/18 is een serieus verzet voor offroad trouwens.[/quote]
Het verzet is inderdaad vrij zwaar voor echt offroad, maar dat ga ik met deze fiets dan ook niet doen (daar heb ik andere Commençals voor

).
De bedoeling is dat ik deze ga gebruiken voor korte ritjes in de directe omgeving hier, en dat zal uit zo'n 50% asfalt en 50% offroad bestaan.
Zoals je in
dit filmpje kan zien zijn te klimmetjes goed te doen op kracht, en hoef ik eigenlijk helemaal niet te schakelen.
Ik ga denk ik dit filmpje nog eens overdoen, om te kijken of er echt veel verschil zit tussen een fully met versnellingen en een starre singlespeed fiets.
[quote="Master B"]Wit is chique...dus de bike is vet...!
Alleen nog een wit zadeltje en idd een gouden ketting.
Zit de voorband eigenlijk wel goed? Profiel lijkt de verkeerde kant op te gaan in vergelijking met de voorband.[/quote]
Een wit zadeltje staat inderdaad nog op de planning.. Wordt denk ik een Specialized Toupé..
Je kan door het omdraaien van deze banden kiezen voor 'speed' of 'traction'. Bij de achterband heb ik gekozen voor 'speed' (minder rolweerstand), bij de voorband voor traction (meer grip in bochtjes, in theorie)..
Wat er nog gaat gebeuren:
- andere banden (Racekings)
- kleinste tandwiel moet er nog af, en er komt een singlespeed-specifiek voorblad op
- stuurbuis inkorten
- wit zadeltje
- goudkleurige zadelpenklem omwisselen voor een zwarte
- Bart Simpson sticker in kleur laten printen :p :