Quoten: Origineel geplaatst door omer op 24 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Frankvanboven op 23 Maart 2007
Ik heb sinds een paar maanden op twee fietsen de Ciclosport CM 628. Kost circa 70 euro per stuk. Je hebt dan een draadloze snelheidssensor en hartslagmeter (beiden gecodeerd). Voor 30 euro extra heb je ook nog gecodeerde cadans meting.Voldoet prima. Ik heb nog geen onvolkomenheden geconstateerd. Twee fietsmaatjes van mij gebruiken dit apparaat inmiddels ook naar tevredenheid.
deze is ook een optie denk.
Waar zou deze het goedkoopst zijn?Ga deze kopen.
Welke fietscomputer met hartslagmeter
-
- Forum-lid
Ik heb ze gekocht op www.futurumshop.nl Ik zie dat ze daar nog steeds in de aanbieding zijn.
Gisteren hoorde ik echter bij mijn FM dat er problemen zijn met dit model. Hij had ze nog staan, maar ging ze terugsturen. Volgens hem gaat het model er dan ook uit. Het lijkt er dan ook op dat Futurumshop een partijtje heeft opgekocht (de aanbieding is met 50 korting).
Maar ja, ik heb er zelf twee en mijn twee maatjes allebei 1 en geen problemen geconstateerd tot noch toe. De problemen welke mijn FM aangaf heb ik niet kunnen constateren.
Gisteren hoorde ik echter bij mijn FM dat er problemen zijn met dit model. Hij had ze nog staan, maar ging ze terugsturen. Volgens hem gaat het model er dan ook uit. Het lijkt er dan ook op dat Futurumshop een partijtje heeft opgekocht (de aanbieding is met 50 korting).
Maar ja, ik heb er zelf twee en mijn twee maatjes allebei 1 en geen problemen geconstateerd tot noch toe. De problemen welke mijn FM aangaf heb ik niet kunnen constateren.