Kuisen drinkbus
waar vind je tegenwoordig nog zon echte flessenborstel waarmee je papflessen vroeger uitkuiste? in de colruyt zijn ze niet meer te vinden
en stuk nat keukenrol in de bus proppen en dan met de achterkand van een houte lepel tegen de bodem ronddraaien werkt ook erg goed
en stuk nat keukenrol in de bus proppen en dan met de achterkand van een houte lepel tegen de bodem ronddraaien werkt ook erg goed
jona91 schreef: Een stuk nat keukenrol in de bus proppen en dan met de achterkand van een houte lepel tegen de bodem ronddraaien werkt ook erg goed
Die verdient een nobelprijs !
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team
Robbebopper schreef:Ik doe nog steeds handmatig de afwas, en dan is het een kleine moeite om ook het bidonnetje even mee te nemen. Je weet wel, met een afwasborstel!
Doe ik ook zo. Kleine borstel met lange steel van de babywinkel, kan ik goed onderin komen. Mijn bidons krimpen overigens in de vaatwasser...
Wilier Mortirolo
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3
Coen schreef:Robbebopper schreef:Ik doe nog steeds handmatig de afwas, en dan is het een kleine moeite om ook het bidonnetje even mee te nemen. Je weet wel, met een afwasborstel!
Doe ik ook zo. Kleine borstel met lange steel van de babywinkel, kan ik goed onderin komen. Mijn bidons krimpen overigens in de vaatwasser...
Hoi,
Bidons die KRIMPEN in de vaatwasser?? :p
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
fdegrove schreef:Coen schreef:Robbebopper schreef:Ik doe nog steeds handmatig de afwas, en dan is het een kleine moeite om ook het bidonnetje even mee te nemen. Je weet wel, met een afwasborstel!
Hoi,
Bidons die KRIMPEN in de vaatwasser?? :p
Ciao,
't is heus 't is echt 't is raar maar waar. Bij mij is er ook eens een Zefal bidon gekrompen, nou ja op zijn minst dermate vervormd dat hij niet meer waterdicht was. En dit op 60 graden
Ik flikker ze once in a while in de afwasmachine, werkt prima.