Hel van het Mergelland 3-4-2011
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gratis 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het lijkt er steeds meer op dat organisaties ons als melkkoe hebben ontdekt.
Ik ben best bereid af en toe te betalen (cyclo's), maar er komen steeds meer organisaties die € 25,- en meer vragen. Ze zouden hier eens een voorbeeld moeten nemen aan allerlei Belgische tochten, bijv. die van Lotto of Bilzen Classic.
Ik ben best bereid af en toe te betalen (cyclo's), maar er komen steeds meer organisaties die € 25,- en meer vragen. Ze zouden hier eens een voorbeeld moeten nemen aan allerlei Belgische tochten, bijv. die van Lotto of Bilzen Classic.
prj
Dit gaat volledig off topic maar mij ontgaat echt waarom die organisaties dat zouden doen. Als jij je baas om 500 euro salarisverhoging vraagt en hij wil dat zonder morren betalen, stel je je dan net zo moralistisch op? En neem je dan ook een voorbeeld aan al je collega's die niets vragen en genoegen nemen met wat hen op het eind van het jaar wordt toebedeeld? Dus je pakt het geld niet? Maar dat is natuurlijk iets heel anders......
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geen idee, ben er al 3jr niet meer geweest 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ben ik blij dat het gewoon m'n achtertuin is.
'S ochtends sluit ik wel aan bij 'n groepje tijdens mijn wekelijkse rondje.
Kost niets
'S ochtends sluit ik wel aan bij 'n groepje tijdens mijn wekelijkse rondje.
Kost niets

Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Daniel1975"]Geen idee, ben er al 3jr niet meer geweest
[/quote]
Concept is nog steeds hetzelfde. Beetje wielrennertje spelen, je realiseren dat je kansloos bent tegen de locals van de dutch mountains en daarna gezellig wokken.

Concept is nog steeds hetzelfde. Beetje wielrennertje spelen, je realiseren dat je kansloos bent tegen de locals van de dutch mountains en daarna gezellig wokken.
Ik kom zelf uit het MTB'en en daar is het heel gewoon om 25 Euro en meer inschrijfgeld te betalen, maar goed dan kom je wel nog eens vermoeider over de streep ook 
Toen ik de verschillen met een gemiddelde race TT zag (inschrijfgelden rond de 5 Euro) had ik echt zoiets van waar zit dat dan in... Maar zeker race TT's die in ene het predikaat "cyclo" krijgen..., dan weet je zeker dat je Euro's gaan rollen

Toen ik de verschillen met een gemiddelde race TT zag (inschrijfgelden rond de 5 Euro) had ik echt zoiets van waar zit dat dan in... Maar zeker race TT's die in ene het predikaat "cyclo" krijgen..., dan weet je zeker dat je Euro's gaan rollen

-
- Forum-lid
Er kan vanaf nu worden ingeschreven.
Een mooie gelegenheid om vroeg in het voorjaar een paar flinke kuitenbijtertjes te pakken.
Dit evenement is twee weken voor de iets bekendere toertocht...
Een mooie gelegenheid om vroeg in het voorjaar een paar flinke kuitenbijtertjes te pakken.
Dit evenement is twee weken voor de iets bekendere toertocht...
Na het drama rond inschrijving voor de Amstel Gold race, vanavond ingeshreven voor de hel van het mergeland.
Vegeleken met de AGR is het inschrijfgeld hier slechts de helft.
Nu maar afwachten hoe het weer op 3 april is, is wel vroeg in seizoen.
Ik hoop wel op een leuke foto, niet iedereen vindt zoiets onzin.
Als je gratis wilt rijden : neem je eigen broodjes mee en rij op een willekeurige dag bv de AGR (er staat tegenwoordig vaste routeborden)
Vegeleken met de AGR is het inschrijfgeld hier slechts de helft.
Nu maar afwachten hoe het weer op 3 april is, is wel vroeg in seizoen.
Ik hoop wel op een leuke foto, niet iedereen vindt zoiets onzin.
Als je gratis wilt rijden : neem je eigen broodjes mee en rij op een willekeurige dag bv de AGR (er staat tegenwoordig vaste routeborden)