Hel van het Mergelland 3-4-2011
Ben er ook bij en benieuwd naar de tocht. Uiteraard zullen er overeenkomsten zijn met de andere tochten in deze streek maar routes zijn toch altijd iets anders samengesteld. AGR afgezworen vanwege het massale en de Hel van vlaanderen al een keer mogen proeven. Zin in!
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl
Inderdaad vroeg ik het jaar. Ik ga de tocht alleen rijden, waarschijnlijk de 120km. 150km.... Het moet wel leuk blijven. Later in het jaar komen de 150km+ van Limburgs Mooiste nog wel.
Ik rij alleen, mijn snelle wielermaten die meer tijd hebben om te trainen zullen de 150km wel doen. Hopelijk gelijk aan de finish.
Ik rij alleen, mijn snelle wielermaten die meer tijd hebben om te trainen zullen de 150km wel doen. Hopelijk gelijk aan de finish.
Trek Madone 6 Project One
-
- Forum-lid
Ik ben er ook bij zondag, de 150. Op de site spreken ze over 2100 hoogtemeters, nog best pittig...
-
- Forum-lid
- Contact
Over de prijs kun je discussieren. AGR kost 40 euro. Dat vindt iedereen teveel en toch is het binnen 2 dagen uitverkocht. Als iedereen het te duur zou vinden, zouden er plaatsen overblijven.
Dit soort tochten worden steeds drukker bezocht. Om het geheel in goede banen te leiden is er vaak een maximaal aantal deelnemers. En dan mag het opeens ook iets kosten.
Als je 3000 deelnemers a 20 euro goed kunt organiseren i.p.v. 6000 voor 10 euro niet aankunnen....dan weet je als organisatie ook wel wat je kiest.
Ik hoop alleen dat veel organisaties het enigszins betaalbaar houden om wielrennen toch 'de sport van de gewone man' te laten. En niet voor de rijke mensen met hun dure fietsjes.
Dit soort tochten worden steeds drukker bezocht. Om het geheel in goede banen te leiden is er vaak een maximaal aantal deelnemers. En dan mag het opeens ook iets kosten.
Als je 3000 deelnemers a 20 euro goed kunt organiseren i.p.v. 6000 voor 10 euro niet aankunnen....dan weet je als organisatie ook wel wat je kiest.
Ik hoop alleen dat veel organisaties het enigszins betaalbaar houden om wielrennen toch 'de sport van de gewone man' te laten. En niet voor de rijke mensen met hun dure fietsjes.
fiets,fiets,fiets en verder niets.
-
- Forum-lid
Het gaat regenen 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe zit dat met de parcoursafsluitingen zaterdag?
Gaat bijv. de Loorberg alleen even dicht als het peloton langs komt?
Gaat bijv. de Loorberg alleen even dicht als het peloton langs komt?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het regende inderdaad, de laatste 35 km tenmiste.
Door de regen werd het ook wel wat fris.
Verder zeer positieve tocht.
Geen file, geen rijen bij start etc.
Vele kruispunten afgezet door verkeersregelaars.
Hier kunnen tochten als Limburgs Mooiste nog een voorbeeld aan nemen
Complimenten voor de organisatie !!!
Door de regen werd het ook wel wat fris.
Verder zeer positieve tocht.
Geen file, geen rijen bij start etc.
Vele kruispunten afgezet door verkeersregelaars.
Hier kunnen tochten als Limburgs Mooiste nog een voorbeeld aan nemen
Complimenten voor de organisatie !!!