Vandaag gezien...een korte broek
Op de dijkjes boven Krabbendijke (Zeeland) malloot met wapperend t- shirt, zwart sportbroekje, en natuurlijk geen helm. Maar het was al bijna 10 graden!:rolleye:
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon
Welkom op het forum!
Er is al heel veel geschreven over broeken en ihb over assos broeken. Ik zou de zoekfunctie eens gebruiken. Maar Assos (Uno S5 of Fmille)is een goede broek voor lange tochten.
Er is al heel veel geschreven over broeken en ihb over assos broeken. Ik zou de zoekfunctie eens gebruiken. Maar Assos (Uno S5 of Fmille)is een goede broek voor lange tochten.
- plantagenet
- Forum-lid
Zowaar vanmiddag (±17:30) op weg naar huis, langs de Jaagweg richting Purmerend, een medefietser in korte broek. En dat bij 6.5 °C.....Maar blijkbaar had ie het niet koud want we hebben het stuk samen gereden, kop-over-kop (of hoe je dat ook noemt) en de snelheid zat er goed in
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
zou jij wanneer je met dit weer met een korte broek rijdt gaan zitten zeuren naar iemand dat het zo koud is? en wanneer die man/vrouw toch denkt, het is toch wel fris, laat ik maar wat harder doortrappen krijgt hij het wss toch wel wat warmer toch?
Specialized Tarmac Elite Compact
vandaag toch weer eentje gezien.. Hoewel het een trainingskoersje was, vond ik het toch ietwat koud om zonder beenstukken te rijden.... maar... er was toch iemand zo dapper de benen wat frisse lucht te geven..
Vanochtend sneeuwde het licht bij ons voor 5 minuten voor ik weg ging naar de Drunese Duinen. op weg terug kwam ik een mede ATB'er tegen op de brug bij Heusden in zomer outfit met armstukken, overschoenen en een muts.
Toen ik hem inhaalde zij ik nog "frisjes" waarop hij antwoordde "gaat wel" terwijl verder sukkelde met een rooie kop en vuurrode benen.
Toen ik hem inhaalde zij ik nog "frisjes" waarop hij antwoordde "gaat wel" terwijl verder sukkelde met een rooie kop en vuurrode benen.
enjoy the ride
Zojuis terug van toertocht Lonneker reed ik de wij kin zie ik er eentje de MTB route inslaan in zijn korte broek, het was hier rond het nulpunt (en gezien de ijspegels op mijn bidon nog ietsje kouder) en er stond een flinke oostenwind.
Compleet gestoord...
Compleet gestoord...
~live fast, die young ~