Voor al je afspraakjes

Baanclinic 2010 Zondag 19 December

johndoe
Forum-lid

johndoe 17 nov 2010 19:18

Ik begin toch wel een beetje te vrezen voor mijn conditie. Eerst anderhalve week niets gedaan als after-season-break en daar achteraan al anderhalve week ziek. Komen er ook ongeschoren benen of moet ik me zorgen gaan maken?

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 17 nov 2010 21:02

[quote="johndoe"]Ik begin toch wel een beetje te vrezen voor mijn conditie. Eerst anderhalve week niets gedaan als after-season-break en daar achteraan al anderhalve week ziek. Komen er ook ongeschoren benen of moet ik me zorgen gaan maken?[/quote]

Geen zorgen, het is echt niet twee uur knallen.
Met een goede basisconditie is het goed te doen en anders sla je een keer een rondje over.
En ook ik scheer mijn benen niet.;)

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 17 nov 2010 21:14

[quote="johndoe"]Ik begin toch wel een beetje te vrezen voor mijn conditie. Eerst anderhalve week niets gedaan als after-season-break en daar achteraan al anderhalve week ziek. Komen er ook ongeschoren benen of moet ik me zorgen gaan maken?[/quote]

Nee Man,

Ik zit in dezelfde positie als jij hetzij iet wat vesrschillend (diverse weken niet kunnen fietsen door rug problemen).

We gaan gewoon leren op de baan te fietsen EN toch een leuke middag hebben. Low Entry.

Komt bij dat diverse Forum leden dan eens face-to-face komen. Altijd goed voor de communicate over dit Forum.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 18 nov 2010 10:41

heh, laat ik dit topic nou net iets te laat zien :)

12 december heh..... druk druk druk

wat? Komt Serge? oooooh...
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

k33z
Forum-lid

k33z 18 nov 2010 11:07

De oude stalen fietsen staan er ook nog, daar kan je gewoon je eigen pedalen op monteren.

johanandijk
Forum-lid

johanandijk 18 nov 2010 12:15

ik zit midden in mijn looptraining voor de halve van Egmond dusm ijn fiets conditie zal ook te wensen overlaten;)

mijn vachtje is ook weer redelijk lang aan het worden ;)

komt helemaal goed dus
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

stokie
Forum-lid

stokie 18 nov 2010 12:35

[quote="k33z"]De oude stalen fietsen staan er ook nog, daar kan je gewoon je eigen pedalen op monteren.[/quote]

Ik zou alleen nooit meer op die oude stalen gaan rijden. Vorige week weer iemand gevallen doordat die dingen gewoon verrot zijn. Ze zijn zo oud dat de onderdelen het gewoon begeven. betaal 3 euro extra en huur een nieuwe, die oude kunnen echt niet meer

skimons
Forum-lid

skimons 18 nov 2010 12:48

ik heb ook wel interesse voor een plekje op de reservelijst. wel een typisch amsterdamse oplossing trouwens om schoenen aan te bieden. ik heb baanervaring (geen wedstrijden)

danny1407
Forum-lid

danny1407 18 nov 2010 15:39

[quote="k33z"]De oude stalen fietsen staan er ook nog, daar kan je gewoon je eigen pedalen op monteren.[/quote]

Ik zou toch zweren dat Andromeda dit organiseerde en duidelijk heeft omschreven hoe en wat qua fietsen, schoenen en pedalen.....
FacebookS3RSSite

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 23 nov 2010 16:35

Even een quote uit het laatste nieuwsbericht van het Velodrome:

Daarnaast willen we onder de aandacht brengen dat Het Velodrome tegenwoordig alleen nog huurfietsen heeft welke compleet afgemonteerd zijn met Shimano SPD-SL pedalen. De pedalen van de huurfietsen kunnen NIET gewisseld kunnen worden en is het niet meer mogelijk om eigen pedalen mee te nemen en op een huurfiets te zetten. Personen welke in het bezit zijn van eigen schoenen met deze Shimano SPD-SL plaatjes wordt aangeraden deze mee te nemen. Wanneer dat niet het geval is kunnen deze schoenen in het Velodrome bij de fiets geleend worden.
Er wordt gewerkt aan de ontwikkeling van een adapter die op deze SPD-SL pedalen gezet kan worden zodat er ook weer met stevige sportschoenen gereden kan worden. Tot het zover is kan er op de huurfietsen alleen met Shimano SPD SL gereden worden.
"Try not. Do or do not......there is no try"

carolien
Forum-lid

carolien 25 nov 2010 13:54

Hallo Allemaal,

Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn om (weer) naar de baan te komen!!

nav van jullie discussies hier een paar punten:

* De kachel doet het op dit moment (alles kan stuk dus neem extra kleding mee, mee verlegen is niet om verlegen)

*Er zijn nu alleen nieuwe fietsen met SPD-SL pedalen. Er zijn tot op heden zijn de beschikbare schoenen altijd voldoende geweest.
Neem je SPD-sl schoenen mee als je die hebt.
Misshien kan Serge een stel SPD-sl plaatjes meenemen zodat je eventueel die onder je eigen schoenen kan monteren voor het geval je perse je eigen schoenen witl gebruiken of hele kleine of hele grote voeten hebt.

* De Clinic is een beginners clinic, uit veiligheidsoverwegingen en omdat dat het praktischer en gezelliger is doet iedereen het zelfde programma. Bij een gemengde groep gaat het beginnersniveau lekker snel omhoog zodat er nog best veel gereden kan worden. Het zwaartepunt van de training ligt dus bij die genen die voor het eerst komen, houdt daar rekening mee als je al eerder op de baan gereden hebt.

* kijk op www.velodrome.nl voor meer info over wat je nodig hebt, de route e.d.

*wil je meer over mij weten kijk dan op www.cforcycling.nl

Tot op de baan! Groetjes Carolien

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 25 nov 2010 13:58

OT: Nog gefeliciteerd met je NL Coach Support prijs Carolien! Dik verdiend hoor!

Plaats reactie