Baanclinic 2010 Zondag 19 December
Ter inleiding een kort bericht mbt de baanclinic van dit jaar, specificaties/details volgen later.
Ik kan op Zondag 19 december van 13.30 tot 15.30 uur de baan momenteel nog reserveren voor een clinic, prijzen zullen nagenoeg gelijk zijn aan voorgaande jaren maar volgen later nog.
In eerste instantie gaat het erom of ik een redelijke groep op deze datum bij elkaar krijg zodat we die prijs redelijk kunnen houden.
Het betreft dit jaar alleen een beginnersclinic aangezien de gevorderden clinic vorig jaar te weinig deelnemers had waardoor de kosten te hoog werden. Bovendien ben ik van mening dat als je gevorderd bent je de weg naar de baan toch wel kunt vinden en deze clinic vooral bedoeld is als je er eens kennis mee wilt maken.
Dus mocht je interesse hebben zet jezelf dan op de lijst hieronder.
Update mbt prijzen/fietshuur
- Er kunnen maximaal 20 personen meedoen
- Kosten liggen tussen de 25 en 30 euro incl fietshuur
- De fietshuur is wat veranderd dit jaar, alle huurfietsen zijn uitgerust met SPD SL pedalen, de pedalen mogen niet meer gedemonteerd worden aangezien er behoorlijk wat "gesloopt" zijn door de jaren heen.
- Je hoeft nu dus geen pedalen meer mee te nemen !, als je geen SPD SL systeem gebruikt kun je schoenen lenen op de baan waar ze op gemonteerd zitten. Dit zijn overigens allemaal nieuwe Shimano schoenen.
Voor vragen/opmerkingen kun je mij altijd een pm sturen.
Ik kan op Zondag 19 december van 13.30 tot 15.30 uur de baan momenteel nog reserveren voor een clinic, prijzen zullen nagenoeg gelijk zijn aan voorgaande jaren maar volgen later nog.
In eerste instantie gaat het erom of ik een redelijke groep op deze datum bij elkaar krijg zodat we die prijs redelijk kunnen houden.
Het betreft dit jaar alleen een beginnersclinic aangezien de gevorderden clinic vorig jaar te weinig deelnemers had waardoor de kosten te hoog werden. Bovendien ben ik van mening dat als je gevorderd bent je de weg naar de baan toch wel kunt vinden en deze clinic vooral bedoeld is als je er eens kennis mee wilt maken.
Dus mocht je interesse hebben zet jezelf dan op de lijst hieronder.
Update mbt prijzen/fietshuur
- Er kunnen maximaal 20 personen meedoen
- Kosten liggen tussen de 25 en 30 euro incl fietshuur
- De fietshuur is wat veranderd dit jaar, alle huurfietsen zijn uitgerust met SPD SL pedalen, de pedalen mogen niet meer gedemonteerd worden aangezien er behoorlijk wat "gesloopt" zijn door de jaren heen.
- Je hoeft nu dus geen pedalen meer mee te nemen !, als je geen SPD SL systeem gebruikt kun je schoenen lenen op de baan waar ze op gemonteerd zitten. Dit zijn overigens allemaal nieuwe Shimano schoenen.
Voor vragen/opmerkingen kun je mij altijd een pm sturen.
"Try not. Do or do not......there is no try"
geen voorrijder nodig?
ik noteer zondag 19 december.. ook altijd leuk om te buurten:P
-
- Forum-lid
[quote="Stokie"] ik noteer zondag 19 november.. ook altijd leuk om te buurten:P[/quote]
Nou, dan ben je in ieder geval op tijd!
Nou, dan ben je in ieder geval op tijd!
[quote="Bottecchia"][quote="Stokie"] ik noteer zondag 19 december.. ook altijd leuk om te buurten:P[/quote]
Nou, dan ben je in ieder geval op tijd! [/quote]
ikke wel ik had als snel ge-edit hoor
Nou, dan ben je in ieder geval op tijd! [/quote]
ikke wel ik had als snel ge-edit hoor
[quote="andromeda"]@ Zorro1, gaat het er eindelijk van komen
@ Stokie, uiteraard![/quote]
Ja, ik durf nu met een gerust hart te komen na dat debakel van je cluppie
Wat was je nummer ook al weer? Na 010 ben ik het kwijt
Zonder dollen. Ja graag. Vorige keer ging het mis maar staat nu al in mijn agenda.
@ Stokie, uiteraard![/quote]
Ja, ik durf nu met een gerust hart te komen na dat debakel van je cluppie
Wat was je nummer ook al weer? Na 010 ben ik het kwijt
Zonder dollen. Ja graag. Vorige keer ging het mis maar staat nu al in mijn agenda.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock