Actiefoto's
-
- Forum-lid
Les Ballons Vosgiens, 28-08-2011
-
- Forum-lid
Inderdaad het old skool Eurus setje. Naven zijn een beetje gaar en moet de body eens vervangen, maar de remvlakken zijn nog perfect. Ga ze eens servicen deze winter.
-
- Forum-lid
In actie tijdens de Gruyere Classic 2011 - 28-08-201:
-
- Forum-lid
Castillions,
Kan het zijn dat ik je af gelopen week ergens in Italië heb gespot, volgens mij op camping continental
Kan het zijn dat ik je af gelopen week ergens in Italië heb gespot, volgens mij op camping continental
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
danoontje schreef:sjezus...vooral die 1e foto!! geweldig!
zet de rest hier ook maar gerust neer hoor..
Vooruit dan : http://www.mijnalbum.nl/Album=JLBJL8Q8
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid
Inderdaad, ik zat daar ook. Heb je daar nog iets gefietst?thomwittendorp schreef:Castillions,
Die Ompio, das pas n zware
-
- Forum-lid
@castillions
Als klim heb ik alleen de mottarone gedaan, moest nog een beetje bij komen van Asvö radjugendtour die ik in week 33 reed had in week 34 en 35 dus niet zo heel veel zin meer om heel veel af te zien.
Al was de mottarone ook wel flink afzien, had gemiddeld 7% volgens mij sigma en maximaal 14% terwijl hij op profiel kaartjes er anders uit zag.
Als klim heb ik alleen de mottarone gedaan, moest nog een beetje bij komen van Asvö radjugendtour die ik in week 33 reed had in week 34 en 35 dus niet zo heel veel zin meer om heel veel af te zien.
Al was de mottarone ook wel flink afzien, had gemiddeld 7% volgens mij sigma en maximaal 14% terwijl hij op profiel kaartjes er anders uit zag.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red